امسال 4936 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در خراسان رضوی کشف شده است

تهران (پانا) - در اجرای دو مرحله مانور سراسری جمع آوری رمز ارزهای غیرمجاز در کشور، تاکنون 178 دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز توسط شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد شناسایی و جمع‌آوری شده است.

کد مطلب: ۱۱۹۵۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
امسال 4936 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در خراسان رضوی کشف شده است

به‌ گزارش وزارت نیرو، "عباس آذری" سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی و معاون بهره برداری و نگهداشت توزیع برق مشهد گفت: هفته گذشته و در اولین عملیات جمع آوری رمز ارزها در مشهد از 9 آدرس، تعداد 39 مورد و در هفته جاری و در دومین عملیات نیز از 99 آدرس، تعداد 139 دستگاه رمز ارز کشف شده است.
وی تصریح کرد: در سال گذشته تعداد 1064 دستگاه و با توجه به تلاش مضاعف همکاران مرتبط با موضوع در سال جاری تعداد 4936 دستگاه رمز ارز غیرمجاز کشف و ضبط شده است.
آذری گفت: از تمامی شهروندان تقاضا می‌شود گزارش محل استخراج رمز ارزهای غیرمجاز را به شماره تلفن 31703430 اطلاع دهند و تا سقف 200 میلیون ریال پاداش دریافت کنند.
شایان ذکر است در اجرای این مانور، امورهای برق فردوسی، خیام، طبرسی، ملک آباد، ثامن، فرهنگ، مهرگان، طرقبه شاندیز و رضویه همکاری و مشارکت کردند که مجموعا از سال گذشته تاکنون 6000 دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز کشف و ضبط شده است و به گزارش‌های مردمی اقدام شده مبلغ 70 میلیون تومان تخصیص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار