۲۶۵ شکایت از شرکتهای هواپیمایی در اسفند ثبت شد
تهران (پانا) - جدول پایش و میزان شکایات مسافران از عملکرد شرکتهای هواپیمایی داخلی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی در سامانه حقوق مسافر سازمان هواپیمایی کشوری در اسفند ۱۳۹۹ منتشر شد.
به گزارش وزارت راه و شهرسازی، در اسفند ماه جاری در مجموع ۲۶۵ شکایت از شرکتهای هواپیمایی و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی به سازمان هواپیمایی کشوری ارسال شد که به ۹۵ درصد آنها پاسخ داده شده است. بیشترین شکایات مطرح شده مربوط به تاخیر پرواز و تغییر ساعت پروازها بوده است.
این گزارش نشان میدهد سهم شرکتهای هواپیمایی از شکایات واصله ۲۲۵ مورد و شرکتهای خدمات مسافرت هوایی ۴۰ مورد گزارش شده است.
به گزارش سازمان هواپیمایی کشوری، مسافران میتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق بخش سامانه حقوق مسافر در پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس cao.ir مطرح و پیگیری کنند.
ارسال دیدگاه