مدیر عامل شرکت هلدینگ صدر تأمین در همایش چند قدم تا تهران مطرح کرد:
ایجاد شرکت بازارگردانی و کمک به نقدشوندگی بازار بورس
تهران (پانا) - مدیرعامل صدر تأمین میگوید این مجموعه در دوران رونق بازار بورس عرضه را بیشتر کرده و در شرایط رکود بازار نیز شرکت بازرگانی ایجاد و با تزریق مناسب به نقدشنودگی بازار کمک کرده است.
غلامرضا سلیمانی مدیرعامل شرکت هلدینگ صدر تأمین در همایش چند قدم تا تهران اظهار کرد: «مجموعه شستا که متعلق به تأمین اجتماعی است ۴۲ میلیون ایرانی سهامدار دارد و در سایه سیاستهای وزارت کار و امور اجتماعی و با ایجاد شفافیت بورسی شده است.»
وی با بیان اینکه کارخانجات مربوط به این شرکت در ۳۵ درصد از اقلیم ایران در بخش معدن و صنایع معدنی فعال است گفت: «تاکنون به دلیل وفور درامدهای نفتی به بخشهای معدن و ظرفیتهای صنایع معدنی کمتر توجه شده است اما این بخش اکنون یکی از مهمترین بخشهای اقتصادی کشور بدل شده و در دو سال گذشته مأموریت ما بر حوزه اکتشاف متمرکز شده است.»
سلیمانی عنوان کرد: «در مجموع ۲۵ شرکت مدیریتی و غیرمدیریتی در مجموعه صدر تأمین وجود دارد که در بخش مدیریتی در ده ماهه امسال ۶ درصد رشد تولید وجود داشته و اکثر کارخانجات با صد در صد ظرفیت در حال فعالیت هستند.»
وی عنوان کرد: «به غیر از ذوبآهن اصفهان که دو میلیون تن تولید داشته اغلب کارخانجات ما بیش از ۵/۱ تن تولید داشتهاند.»
سلیمانی خاطرنشان کرد: «در مجموعه کارخانجات کاشی سعدی با وجود همه مشکلات و رقابت بالا در بازار به دلیل رکود صنعت ساختمان رشد ده درصدی تولید ایجاد شده و این مجموعه توانسته است در ده ماهه سال گذشته ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال فروش داشته باشد.»
وی با بیان اینکه صادرات ما در مجموع ۹ درصد رشد وجود داشته است گفت: «با همه مسائلی که در بازار داخلی وجود دارد صادرات ما ده درصد افزایش یافته است.»
در ادامه این همایش، مجتبی مالکی، مدیر عامل شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی، در خصوص چشمانداز شرکت کارخانهجات کاشی و سرامیک سعدی تا سال ١۴٠۴ گفت: «هر کارخانه سنگری برای مقابله با تحریمهای بین المللی است و چشمانداز این شرکت از سال ٩٩ تا ١۴٠۴، تبدیل شدن به برند برتر کاشی و سرامیک در بازار ایران و آسیای جنوب غربی خواهد بود.»
وی خاطرنشان کرد: «ویژگیهای شرکت کارخانهجات کاشی و سرامیک سعدی در سال تحقق چشمانداز، دستیابی به جایگاه ۵برند برتر کاشی و سرامیک ایران در بازار بورس، قرار گرفتن در جمع ۵شرکت برتر صادرکننده به کشورهای آسیایی جنوب غربی از منظر سهم صادرات از تولید کل، قرار گرفتن در سبد انتخاب مشتریان تهرانی در خرید محصولات کاشی و سرامیک خواهد بود.»
مدیر عامل شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی، همچنین تصریح کرد: «میزان فروش ٩ماهه این کارخانه، ٩٠ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است؛ همچنین شرکت کارخانهجات کاشی و سرامیک سعدی، رتبه پنجم صادرات در بازارهای بین المللی را داشته و در صورتی که در افق ١۴٠۴ بتوانیم ٧٠٠میلیون متر مربع کاشی تولید کنیم، جز ۴کشور برتر خواهیم شد.»
وی با بیان اینکه از ١٣٩٩ تا ١۴٠۴ برنامهای ۵ساله طراحی شده که نقشه راه تولید در این مجموعه صنعتی است، اظهار کرد: «ظرفیت تولید فعلی شرکت کاشی و سرامیک سعدی، ٣میلیون و ۶٠٠هزار متر مربع در سال با سه خط تولید است که در چند طرح توسعه مقرر شده تا این ظرفیت ارتقا یابد؛ برای مثال در طرح توسعه یک، یک خط تولید جدید با ارتقا ده درصدی سطح اشتغال و ١۵درصدی ظرفیت تولید در افق ١۴٠٠ در نظر گرفته شده و است و در طرح توسعه دو نیز تصمیم بر آن است تا دو خط پیشرفته اضافه شده و ظرفیت اشتغال تا سال ١۴٠٢ دو برابر شود.»
ارسال دیدگاه