پیادهسازی منشور مسئولیتپذیری اجتماعی توسط همراه اول
تهران (پانا) - همراه اول بهعنوان برندی که توانسته منشور مسئولیتپذیری اجتماعی را پیادهسازی و اجرایی کند، مورد تجلیل قرار گرفت.
به گزارش ادارهکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اجلاس سراسری «مسئولیتپذیری اجتماعی و اخلاق حرفهای با رویکرد نقش مدیر حرفهای در توسعه اقتصاد» عصر دیروز دهم آذرماه در مرکز همایشهای بینالمللی دانشگاه الزهرا و با حضور مدیران سازمانها، صاحبان برند، تولیدکنندگان و صنعتگران کشور برگزار شد.
از جمله اهداف این اجلاس میتوان به افزایش شهرت سازمان و افزایش اعتماد عمومی، بهبود اقدامات مدیریت بحران سازمان، بهبود و ارتقای رابطه سازمان با سهامداران خود، افزایش وفاداری صداقت و روحیه کارمندان - ارتقای ایمنی و سلامت کارگران زن و مرد، تصمیمگیری آگاهانهتر براساس شناخت بهتر از انتظارات و توقعات جامعه، افزایش اطمینانپذیری و عدالت در معاملات از طریق امور سیاسی مسئولانه - رقابت منصفانه و عدم فساد و همچنین کمک به دوام بلندمدت سازمان و توسعه پایدار اشاره کرد.
در دنیای امروز و شرایط کنونی اقتصاد و همچنین افزایش چالشهای اقتصادی و کاهش میزان اعتبار و اعتماد در جامعه، موضوع مسئولیتپذیری اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.
سازمانها، شرکتها، نهادها و موسسات در سراسر جهان از دولتی و خصوصی تا انتفاعی و غیرانتفاعی برای اثرات اعمال و رفتارشان نسبت به کارکنان، مدیران، سهامداران، مشتریان، محیط و جامعه متعهد و مسئول هستند و مسئولیتپذیری اجتماعی به دلیل حکمرانی خوب، مدیریت ریسک، کنترل داخلی، وضع مقررات و نظارت، تحول در نظام پرداخت، ارتقای تکنولوژی و فرآیندها، همکاریهای بینالمللی، شفافیت و تصمیمگیری آگاهانهتر براساس شناخت بهتر انتظارات و طبقات جامعه میتواند نقش موثری در اقتصاد جامعه داشته باشد.
در جریان برگزاری این اجلاس از همراه اول به عنوان «یکی از رهبران اقتصادی کشور» و برندی که توانسته منشور مسئولیتپذیری اجتماعی را پیادهسازی و اجرایی کند، با اهدای تندیس و لوح زرین تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
ارسال دیدگاه