رئیس سازمان سینمایی:

سینماگران از هیچ تلاشی برای روایتگری نسل‌کشی در غزه دریغ نکنید

اصفهان(پانا)- رئیس سازمان سینمایی گفت:از تمام سینماگران با هر نگاهی می‌خواهم در بحث غزه سکوت نکنند، همه پای‌کار بیایند و درباره نسل‌کشی که در حال رقم خوردن است روایتگری کنند.

کد مطلب: ۱۵۰۸۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
سینماگران از هیچ تلاشی برای روایتگری نسل‌کشی در غزه دریغ نکنید

محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی در آیین اختتامیه جشنواره کودک و نوجوان اظهار کرد: خوشحالم که در واپسین روزهای مسئولیتم در خدمت شما هستم، جشنواره باشکوهی در این روزها در شهر گنبدهای فیروزه ای برگزار شد و رکوردهای جدیدی را به ثبت رساند و من از این موضوع بسیار خرسندم.

وی افزود: استقبال زیادی که باعث شد سانس‌های فوق‌العاده را شاهد باشیم و برخی آثار برای اولین بار نمایش داده شد. همچنین حوزه بین‌الملل مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

رئیس سازمان سینمایی گفت: شرکت‌کنندگان و فیلم‌سازان حدود ۶۰ کشور آثار کودک و نوجوان در این جشنواره ارسال کرده بودند.

خزاعی عنوان کرد: قابل ذکر است که مدیریت شهری نیز همراه ما بودند تا امروز بتوانیم شاهد مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی کودک و نوجوان اصفهان باشیم؛ در ۳۰ کشور دنیا آثار حوزه پویانمایی را به راه انداختیم و بر این موضوع با به‌کار بردن فناوری‌های جدید  و به روز دنیا به نتایج خوبی رسید.

رئیس سازمان سینمایی خاطرنشان کرد: از تمام سینماگران با هر نگاهی می‌خواهم در بحث غزه سکوت نکنند، همه پای‌کار بیایند و درباره نسل‌کشی که در حال رقم خوردن است روایتگری کنند تا انشالله به زودی شاهد نابودی و رژیم غاصب صهیونیستی باشیم.

خبرنگار : دانش آموز خبرنگار: ستایش نصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار