دبیر سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان:

جشنواره شی و ششم بیش از ۲۴ هزار بیننده داشت

اصفهان(پانا)- دبیر سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت:جشنواره امسال بیش از ۲۴ هزار بیننده در ۶۵ نوبت اکران داشت، ۵۹۶ فیلم متقاضی رقابت بودند و فیلم‌های برتر در بخش ملی و بین‌المللی در ۲ بخش کوتاه و بلند به رقابت پرداختند.

کد مطلب: ۱۵۰۸۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد

محمد زین العابدین دبیر سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در آیین اختتامیه جشنواره گفت: سلام به بچه‌های غزه که جعبه مداد رنگی‌شان تنها رنگ قرمز دارد و امید است دنیای بچه‌ها شاد باشد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره ما هیچ میهمانی ندارد، همه میزبان‌هستند، این جشنواره به وسعت مهمانان، هنرمندان، خانواده‌ها، به وسعت اصفهان و ایران میزبان دارد و ممنونم که میزبانی جشنواره سی‌وششم را قبول کردید.

زین‌العابدین عنوان کرد: قرار نبود فیلم‌های کودکان و نوجوان برای سراسر کشور اکران شود اما از کل ایران و از قاب رنگی تلویزیون دیدند چقدر شما با قاب نقره‌ای خوشحال هستید و امید است این‌ سینما روز به روز رشد پیدا کند و بچه‌های‌ ایران با این سینمای مربی بتوانند فرهنگ بومی، اسلامی و باستانی را بشناسند.

وی اظهار کرد: جشنواره امسال بیش از ۲۴ هزار بیننده در ۶۵ نوبت اکران داشت، ۵۹۶ فیلم متقاضی رقابت بودند و فیلم‌های برتر در بخش ملی و بین‌المللی در ۲ بخش کوتاه و بلند به رقابت پرداختند.

دبیر سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان عنوان کرد: امید است فیلم‌ها با این شور و نشاط در طول سال برای بچه‌های ایران اکران شود و سال آینده جشنواره پرشورتر اکران شود.

خبرنگار : دانش آموز ستایش نصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار