معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

برگزاری دوره منادیان تربیت ۵با حضور ۳۶۰نفر از همکاران پرورشی در شهر مقدس قم

اصفهان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از برگزاری دوره منادیان تربیت ویژه همکاران حوزه پرورشی در شهر مقدس قم خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۸۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره منادیان تربیت ۵با حضور ۳۶۰نفر از همکاران پرورشی در شهر مقدس قم

مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با خبرگزاری پانا بیان کرد :« طرح منادیان تربیت پنچ در‌حال برگزاری است. هر سال تحصیلی دو  جلسه منادیان برگزار می‌شود که  همکاران در حوزه پرورشی که شامل معاونین  پرورشی نواحی و مناطق , کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه قرآن و عترت , نماز ,  اردوها و فرهنگی و هنری و همچنین مشاوره و مراقبت دربرابر آسیب های اجتماعی و امور تربیتی شامل همه مدیران مراکز اعم از مدیران دارالقرآن‌ها , مدیران کانون‌ها و مدیران مراکز مشاوره و همچنین سر گروه‌های در حوزه پرورشی , تفکر و سبک زندگی و مشاوره و همکاران اداره کل در حوزه پرورشی و فرهنگی می‌شود.»

وی افزود: «این دوره کامل آموزشی در جهت  آموزش همکاران برنامه ریزی شده است . »

نم نبات در ادامه افزود:«از معنویت موجود در مکان مقدس مسجد جمکران , قم و علما و بزرگانی که در این مکان هستند استفاده می‌کنیم. برنامه‌های جمعی شامل دیدار با علما , سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای ماندگاری و همچنین غبار روبی سرداب حضرت معصومه (س) از برنامه‌های این دوره است . »

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد :«در این جمع حدود سیصد و شصت نفر از همکارانمان اعم از خواهران و برادران در خدمتشان هستیم. در این دوره ما سه  همایش برگزار می‌کنیم که تقریبا چیزی حدود  سی کارگاه آموزشی در حوزه‌های مختلف فرهنگی , هنری , اردویی , قرآن و عترت و امور تربیتی و مشاوره و مراقبت‌ها برگزار می‌شود.»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار