پرچم مقاومت بر زمین نخواهد ماند

اصفهان (پانا) - خبرنگاران خبرگزاری پانا ناحیه یک اصفهان در پیامی ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، نوشتند: همانگونه که با شهادت فرماندهان حزب‌الله، مسیر مقاومت متوقف نشد با ساختار قدرتمند و ذخیرهٔ انسانی شجاع و مبارز، مسیر افزایش قدرت حزب‌الله ادامه خواهد یافت.

کد مطلب: ۱۵۰۵۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پرچم مقاومت بر زمین نخواهد ماند

در این پیام آمده است:

«سیدحسن نصرالله، اسطوره جهاد و مقاومت، شخصیتی برجسته و ماندگار در تاریخ معاصر جهان اسلام است که عمر خود را وقف مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از مظلومان کرد و به نمادی از مقاومت و پایداری تبدیل شد. ایشان همواره حامیِ مظلومان فلسطین بود و در راه آزادیِ قدس شریف، سالیان سال در برابر رژیم صهیونیستی ایستاد و مبارزه کرد و آن‌ها را دچار استیصال کرد.

رژیم صهیونیستی بدون شک، پاسخ جنایت خود را با قدرت دریافت خواهد کرد و این مسیر دیوانه‌واری که آغاز کرده، آغازی بر پایانِ نزدیکش خواهد بود. انتقام خون سیدحسن نصرالله گرفته خواهد شد و آن انتقام، نابودیِ رژیم صهیونیستی خواهد بود.

دشمن ما فکر می‌کند با ترور چنین شخصیت‌هایی، پرچم‌ مقاومت در زمین می‌ماند بلکه مردان بزرگ و تربیت‌یافته مکتب سیدحسن نصرالله، پرچم را به دست گرفته و با دشمن خبیث به مبارزه خواهند پرداخت تا ریشه فساد در منطقه را قلع و قمع کند.

ما خبرنگاران ناحیه یک اصفهان این اقدام رژیم خبیث صهیونیستی را محکوم می‌کنیم و قول خواهیم داد با میکروفون‌های خود در این جنگ رسانه‌ای به جنگ جنایات رژیم صهیونیستی خواهیم رفت.

ما خبرنگاران ناحیه یک اصفهان نمی‌گذاریم خون شهدای قدس پایمال شود...»

خبرنگار : دانش آموز خبرنگار: ستایش نصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار