نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی:

دفاع مقدس، نمادی از ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر تجاوز دشمنان بود

اصفهان (پانا) - نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: دوران دفاع مقدس، نمادی از ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر تجاوز دشمنان بود و این حماسه‌ها باید به نسل‌های آینده منتقل شود تا با آگاهی و روحیه جهادی در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

کد مطلب: ۱۵۰۴۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس، نمادی از ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر تجاوز دشمنان بود

صبحگاه اقتدار به مناسبت هفته دفاع مقدس در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گلپایگان با حضور پرشور مسئولین محلی، فرهنگیان بسیجی و نیروهای مسلح برگزار شد. این مراسم با هدف بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تقویت روحیه استکبارستیزی در میان جوانان برگزار شد.

سیدمسعود خاتمی، نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به اهمیت دوران دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس، نمادی از ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر تجاوز دشمنان بود. این حماسه‌ها باید به نسل‌های آینده منتقل شود تا آنان نیز با آگاهی و روحیه جهادی در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند.

سیدعباس میرکریمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان نیز در سخنانی بر اهمیت آشنایی جوانان با تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: جوانان باید با روحیه جهادی و آگاهی از تاریخ کشور در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنند. لازمه این تلاش، آشنایی با تاریخ انقلاب و دفاع مقدس است که باید در دانشگاه‌ها و دستگاه‌های آموزشی، مقدمات آن فراهم شود.

این مراسم با اجرای حرکات نمایشی رزمی و موتورسواری توسط گردان امنیتی امام علی(ع) گلپایگان به پایان رسید. همچنین مسئولین حاضر در مراسم با سان از نیروهای مسلح و بسیجیان از تلاش‌ها و زحمات آنان تقدیر کردند.

خبرنگار : دانش‌آموز: زهرا قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار