یادواره شهدا و نواختن زنگ مقاومت به مناسبت بازگشایی مدارس در شهرستان گلپایگان

اصفهان(پانا) - یادواره شهدا و نواختن زنگ مقاومت به مناسبت بازگشایی مدارس امروز در دبیرستان دخترانه شاهد مهندس وکیلی به صورت نمادین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدا و نواختن زنگ مقاومت به مناسبت بازگشایی مدارس در شهرستان گلپایگان

در روز یکشنبه اول مهرماه ۱۴۰۳، مراسمی با حضور امام جمعه محترم، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان و دیگر مسئولین شهرستان در دبیرستان شاهد مهندس وکیلی برگزار شد. این مراسم به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، با شور و نشاط خاصی همراه بود.

در این مراسم، زنگ مقاومت به صدا درآمد و دانش‌آموزان با شور و شوق خاصی به استقبال سال تحصیلی جدید رفتند. مسئولین با حضور خود، بر اهمیت علم و دانش و نقش آن در پیشرفت جامعه تأکید کردند و یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامی داشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان، باقر عبیری، در سخنرانی خود به اهمیت تربیت نسل جوان و نقش آموزش در تحقق اهداف عالیه اسلام اشاره کرد. وی همچنین از حضور ۱۳۰۰ دانش‌آموز کلاس اولی در ۸۰ مدرسه شهرستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سال تحصیلی جدید با موفقیت و پیشرفت همراه باشد.

این مراسم با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، به ویژه یادواره شهدا، فضایی معنوی و پر از انرژی مثبت را برای دانش‌آموزان و مسئولین فراهم کرد. در پایان، مسئولین با آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان، بر اهمیت وحدت و همدلی در جامعه تأکید کردند و از خداوند خواستند که توفیق خدمت به نسل جوان را به همه عطا فرماید.

خبرنگار : دانش آموز خبرنگار:زهرا قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار