معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

پایان فرآیند تصحیح موردکاوی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی استان اصفهان

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از پایان فرآیند تصحیح موردکاوی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پایان فرآیند تصحیح موردکاوی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی استان اصفهان
به گزارش پانا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ مهدی نم‌نبات از پایان فرآیند تصحیح موردکاوی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی این استان خبر داد.
نم‌نبات اظهار کرد: فرآیند تصحیح پاسخ‌برگ‌های موردکاوی آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی در 2 بخش عمومی و تخصصی در ۸ حوزه و با حضور روزانه بیش از ۱۵۰ مصحح انجام شد.
وی ادامه داد: طی ۷ روز بیش از ۶۴۰۰ پاسخ‌برگ از داوطلبان استان اصفهان و بیش از ۳۶۰۰ پاسخ‌برگ از داوطلبان استان چهارمحال‌وبختیاری در حوزه‌های تصحیح استان اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.
نم‌نبات خاطرنشان کرد: موردکاوی در حقیقت، روشی است که داوطلب در معرض یک سناریو و مشکل کسب‌وکار، مشابه مواردی که در شغل با آن‌ها روبه‌رو می‌شود، قرار می‌گیرد. این سناریو اغلب شامل وضعیتی از کسب‌وکار است و فرد باید پیشنهادها و نظراتی در رابطه با شرایط حاضر بدهد. هدف اساسی در موردکاوی، فهم و و تحلیل آن موقعیت و سپس ارائه نظرات و راه حل‌های مناسب برای آن موقعیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار