معاون پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

تجلیل از 350 نفر ارزیاب، سَراَرزیابان، مدیران و تسهیلگران کانون‌های ارزیابی طرح کیفیت‌بخشی

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در جلسه تجلیل و تکریم از ارزیابان، سَرارزیابان، مدیران و تسهیلگران کانون‌های ارزیابی طرح کیفیت‌بخشی معاونین پرورشی از 350 نفر از همکاران تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از 350 نفر ارزیاب، سَراَرزیابان، مدیران و تسهیلگران کانون‌های ارزیابی طرح کیفیت‌بخشی

مهدی نم‌نبات در جلسه تجلیل و تکریم از ارزیابان، سَرارزیابان، مدیران و تسهیلگران کانون‌های ارزیابی طرح کیفیت‌بخشی معاونین پرورشی گفت: در این برنامه از 350 نفر از همکاران به‌ویژه مدیرانی که در این طرح، ما را یاری کردند، تجلیل شد.

وی افزود: این طرح حدود ۲۰ روز طول کشید و در مجموع ۱۸ کانون ارزیابی در ۹ مدرسه استان اصفهان تشکیل شد.

نم‌نبات خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ نفر ارزیاب برای اجرای این طرح، کمک کردند تا بتوانیم با ۱۷۰۰ نفر از همکاران مصاحبه کنیم.

وی اضافه کرد:  صمیمانه از زحمات همکاران در راستای همکاری در طرح کیفیت‌بخشی تشکر می‌کنم.

مرضیه میرشمسی، مدیر دالقرآن‌های استان اصفهان نیز در ادامه این جلسه در گفت‌وگو و با پانا گفت: «به نوبه خود از ارزیابان، مدیران کانون‌ها، تسهیلگران، کمک‌تسهیلگران، ناظران گزینش، ناظران حراست و تمام دست‌اندرکاران این برنامه تشکر می‌کنم.

بهنام محمدیان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در گفت‌وگو با پانا گفت: «پس از گذشت چند سال از عدم جذب نیروی تربیتی، امسال اتفاق خیلی خوبی افتاد و آن هم بحث کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی بود که به لطف خدا شاهد حضور فعالانه همکاران و بزرگواران دغدغه‌مند در عرصه فرهنگی و تربیتی در جهت جذب در بدنه آموزش و پرورش به عنوان نیروی پرورشی بودیم.»

وی اضافه کرد: «استان اصفهان، امسال یکی از استان‌های شاخص و برتر در فعالیت‌های پرورشی بود. یکی از فعالیت‌های پرورشی، تکریم و تجلیل از ارزیابان این حوزه بود که در تابستان زحمات زیادی را کشیدند.»

خبرنگار : دانش آموز خبرنگار: امیر حسین مکارمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار