مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان خبر داد؛

حضور بیش از 2 هزار دانش‌آموزخبرنگار در پای صندوق‌های رأی انتخابات ریاست‌جمهوری

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت برای انتخابات مجلس شورای اسلامی قریب 400 دانش‌آموز  و در انتخابات ریاست جمهوری 2 هزار و 19 دانش‌آموزخبرنگار در سطح استان اقدام به تهیه گزارش از پای صندوق‌های رأی کردند.

کد مطلب: ۱۴۹۳۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور بیش از 2 هزار دانش‌آموزخبرنگار در پای صندوق‌های رأی انتخابات ریاست‌جمهوری

اکبر رحمتی در نشست صمیمی فرماندار اصفهان با دانش‌آموزخبرنگاران پانا گفت: میزان علاقه و ارادت فرماندار اصفهان نسبت به نوجوانان و نوجوانان جریان‌ساز، خیلی زیاد است. از آن‌جایی که شما و کاری که انجام می‌دهید را خیلی دوست دارند و همین باعث تشکیل این نشست صمیمانه با خبرنگاران پانا شد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان ادامه داد: شرکت دانش‌آموزخبرنگاران پانا امروز در این جلسه بر اساس قرعه‌کشی بود و از بین دانش‌آموزانی که تا ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه، اعلام آمادگی کردند قرعه‌کشی و حاصل قرعه‌کشی، حضور این چند دانش‌آموزخبرنگار به نمایندگی از تمام خبرنگاران پانا شد.

وی افزود: ان‌شاءالله به زودی مراسم تکریم و تجلیل در هفته آینده برگزار خواهد شد که در خدمت قریب به 300 نفر از خبرنگاران پانا خواهیم بود.

رحمتی افزود : قریب به 27 هزار دانش‌آموز تا زمانی که سامانه‌ «نورینو» باز بود جهت خبرنگاری، اعلام آمادگی کردند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان بیان کرد: بیش از 400 خبرنگار فعال در سطح استان داریم. برای انتخابات مجلس شورای اسلامی قریب 400 دانش‌آموز و در انتخابات  ریاست جمهوری 2 هزار و 19 نفر در سطح استان به همت فرمانداری‌ها اقدام به تهیه گزارش از پای صندوق‌های رای کردند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان ضمن محتوای گزارش‌های انتخاباتی، جدا از جریان‌سازی و تولید محتوا در هفته‌های منتهی به انتخابات در تمام شبکه‌ها داشته‌اند و این مختصر کوتاهی از فعالیت‌های خبرنگاران خبرگزاری استان است.

خبرنگار : ستایش نصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار