امام جمعه کاشان:

تکریم خبرنگاران اقدامی در راستای گرامیداشت رسالت نبوی است

کاشان (پانا) - امام جمعه کاشان گفت: پیامبران شئون خبرنگاری دارند و تکریم خبرنگاران اقدامی در راستای تکریم و گرامیداشت رسالت نبوی است.

کد مطلب: ۱۴۹۲۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تکریم خبرنگاران اقدامی در راستای گرامیداشت رسالت نبوی است

حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و عضو مجلس خبرگان رهبری استان اصفهان در نشست صمیمانه با خبرنگاران و اصحاب رسانه که در فرمانداری ویژه شهرستان کاشان برگزار شد، اظهار کرد: پیامبران شئون خبرنگاری دارند و تکریم خبرنگاران اقدامی در راستای تکریم رسالت نبوی است. رهبر انقلاب نیز می‌فرمایند که خبرنگار باید با واقع‌بین نقاط ضعف و قوت را به گوش مسئولان برساند.

وی افزود: خبرنگار باید در راستای رفع دغدغه‌های صاحب‌الامر و نایب ایشان مقام معظم رهبری بکوشد. انتظارات رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مسئله جهانی غزه و جوانی جمعیت باید سرلوحه کار خبرنگاران عزیز قرار گیرد.»
 

مسئولان باید آستانه صبر خود را در برابر نقد‌های دلسوزانه افزایش دهند
فرماندار ویژه شهرستان کاشان نیز گفت: «مسئولان باید آستانه صبر و تحمل خود را در برابر نقد‌های دلسوزانه افزایش دهند؛ زیرا تحلیل و انتقاد سازنده رسانه‌ها موجب اعتماد و امیدآفرینی در جامعه می‌شود.»

حمیدرضا محمدی فشارکی اضافه کرد: خبرنگاران به‌عنوان مجاهدان اصلی نبرد با جنگ شناختی باید در شناسایی مسائل زیرپوستی، طرح هوشمندانه و انتشار حرفه‌ای آن اقدام کنند؛ چراکه با پیگیری این‌گونه سوژه‌ها نه فقط فرصت تحریف واقعیت‌ها از دشمنان داخلی و خارجی گرفته خواهد شد؛ بلکه با انتقال به موقع مشکلات و چالش‌ها به مسئولان، ادارات و دستگاه‌های مختلف می‌توانند در مسیر حل مباحث مطرح شده حرکت کنند.

وی با تکریم تلاش مجدانه خبرنگاران در ثبت وقایعی مانند ظلمی که امروز به مردم فلسطین می‌رود و وقایع گنجینه جنگ تحمیلی بیان کرد: «همه قدردان تلاش خبرنگاران هستیم.

خبرنگار : امیریوسف علی بیگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار