برگزاری جلسه آموزشی توجیهی تسهیلگران کانون‌های ارزیابی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی اصفهان

اصفهان (پانا) - جلسه آموزشی توجیهی تسهیلگران کانون‌های ارزیابی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در سالن شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه آموزشی توجیهی تسهیلگران کانون‌های ارزیابی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی اصفهان

مهدی نم‌نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این جلسه گفت: حساسیت ارزیابی در حوزه پرورشی بیشتر از سایر حوزه‌ها است‌.

وی افزود: وظیفه داریم در این حوزه، افراد معتقد و متعهد را استخدام کنیم و اولین برخورد هر داوطلب در فرآیند ارزیابی با تسهیلگر کانون است و تسهیلگران در کانون‌های ارزیابی نقش حیاتی و کلیدی دارند.

مصطفی درستکار، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در ادامه این جلسه گفت: نقش تسهیلگران در حوزه بررسی شکایات بسیار مهم است و باید فرآیند ارزیابی را به بهترین نحو ممکن تسهیل کنند.

در ادامه این جلسه به نکات مهمی در مورد وظایف اصلی تسهیلگران و چالش‌های پیش روی آنان اشاره شد. در فرآیند آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی اصفهان بیش از ۲۰۰۰ نفر در چهار رشته مشاوره، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و تربیت‌بدنی و سلامت مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار