مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) خبر داد؛

توزیع ۵ هزار بسته در روز جشن عید غدیر در آران‌وبیدگل

اصفهان (پانا) - مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) گفت اجرای برنامه توسط مداحان اهل‌بیت(ع)، توزیع ۵ هزار بسته تبرکی، قرائت خطبه غدیر، نقاره‌زنی خادمین افتخاری، نورافشانی حرم مطهر، اطعام زائران و مجاوران حرم از جمله برنامه‌های شادیانه عید غدیر در این حرم مطهر خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۸۲۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۵ هزار بسته در روز جشن عید غدیر در آران‌وبیدگل

سیدجواد تکیه در جمع خبرنگاران گفت: در بزرگ‌‌ترین عید شیعیان جهان، ویژه‌‌برنامه‌‌هایی با هدف تعمیق باورهای دینی مردم، ایجاد نشاط و سرور و ابلاغ پیام انسان‌‌ساز غدیر از سوی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) پیش‌بینی شده است.

وی برگزاری جشن عید غدیر و گلباران حرم مطهر را از جمله برنامه‌های این روز عنوان کرد و افزود: هیئات مذهبی شهرستان با اهدای شاخه‌های گل به مناسبت سالروز ابلاغ ولایت امام علی(ع)، حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) را گلباران خواهند کرد.

تکیه خاطرنشان کرد: در این مراسم که از ساعت ۱۶ روز عید غدیر آغاز خواهد شد، عاشقان ولایت از میدان سپاه واقع در شهرستان آران‌وبیدگل، حرکت خود را آغاز و با حضور در حرم مطهر این مکان مقدس را گلباران خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در این محفل نورانی همچنین خادمان آستان مقدس و سادات شهرستان برای عرض ارادت و تبریک به حضرت محمد هلال بن علی(ع) پیشاپیش مردم حرکت خواهند کرد.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) ادامه داد: ۴۵ موکب پذیرایی و ایستگاه فرهنگی در طول مسیر حرکت این کاروان به زائران و مجاوران حرم مطهر خدمت‌رسانی خواهند کرد.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) گفت: اجرای برنامه توسط مداحان اهل‌بیت(ع)، توزیع ۵ هزار بسته تبرکی، قرائت خطبه غدیر، نقاره‌زنی خادمین افتخاری، نورافشانی حرم مطهر، اطعام زائران و مجاوران حرم از دیگر برنامه‌های شادیانه غدیر خواهد بود.

تکیه، برگزاری مراسم عیادت از سادات شهرستان در صبح عید غدیر را از دیگر برنامه‌های این روز دانست و افزود: در این مراسم علاوه بر عیادت از سادات، برنامه‌های متنوعی همچون قرائت زیارت امین‌الله، مدیحه‌‌سرایی مداحان اهل بیت(ع) و سخنرانی برگزار خواهد شد.

وی همچنین برگزاری جشن ولایت در شب عید غدیر را از دیگر برنامه‌های این آستان مقدس خواند و افزود: این مراسم دوشنبه شب، پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی و مدیحه‌‌سرایی و اجرای برنامه تواشیح و همخوانی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار