رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی در جمع دانش آموزان خبر داد

برگزاری کنگره بزرگداشت ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان

اصفهان(پانا) - رییس سازمان بسیج دانش آموزی اصفهان گفت امسال قرار است یک اتفاق در اصفهان رخ دهد که آن نیز همکاری دانش آموزان را می طلبد و آن اتفاق کنگره بزرگداشت ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان است .

کد مطلب: ۱۴۸۲۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کنگره بزرگداشت ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان

سرهنگ رجب پور رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان در اجتماع بزرگ دانش آموز خبرنگاران شرکت کننده در پویش پای کار ایران قوی گفت: انتخابات یک حماسه ملی است و مردم باید در آن شرکت کنند و انشالله که مردم ایران با یک انتخاب صحیح و اصلح بتوانند آینده کشور خود را بسازند و انشالله خداوند یک رئیس جمهور مردمی و مکتبی را  نصیب ملت ایران کند.

ویت صریح کرد : امسال قرار است یک اتفاق در اصفهان رخ دهد که آن نیز همکاری دانش آموزان را می‌طلبد و آن اتفاق کنگره بزرگداشت ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان است .

رجب پور ادامه داد : یک چهارم از شهدای استان اصفهان ، شهدای دانش‌آموز هستند و این یک اتفاق بزرگ است و در کل استان اصفهان، استانی شهید پرور است و تعداد شهدای این استان با شهدای استان خوزستان برابری می‌کند و این موضوع نشان می‌دهد  چقدر مردم استان اصفهان در برابر دین و انقلاب خود احساس مسئولیت می کنند .

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان بیان کرد : شما می‌توانید گفتمان‌ساز باشید در اتفاقی که قرار است در آبان ماه صورت بگیرد. 

وی افزود : شما قرار است خاطرات ، کتاب‌ها و فیلم‌های خیلی زیادی که از دوران دفاع مقدس به جای مانده است اما یک سری از نکات است که باید آن را استخراج کنید و به مردم بگویید، حتی شما می‌توانید به صورت صحبت با خانواده، دوستان و هم رزمان شهیدان آن اطلاعات را به دست آورید.

در پایان رجب پور بیان کرد : این نکات تا این زمان داخل هیچ کتابی نوشته نشده است و این نکات حاشیه‌های حماسه و مجاهدت‌های دفاع مقدس حفر شده است و شاید این‌ها نکات و خاطرات کوتاه باشد اما یک دنیا حرف در آن ها پنهان شده است و شما باید تلاش کنید این خاطرات دوباره زنده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار