معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان:

وظیفه‌ خبرنگار تبیین و آگاه کردن مردم است

فعالیت ۲۷ هزار خبرنگار پانا در حوزه اطلاع‌رسانی مایه افتخار است

اصفهان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت خبرنگار ضمن اینکه واقعیت‌ها را بیان می‌کند، وظیفه‌اش تبیین و آگاه کردن مردم است.

کد مطلب: ۱۴۸۲۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه‌ خبرنگار تبیین و آگاه کردن مردم است

محمدرضا جان‌نثاری در اجتماع بزرگ دانش‌آموزان خبرنگار شرکت‌کننده در پویش «پای کار ایران قوی» گفت: برای ما باعث افتخار است که تعداد ۲۷ هزار خبرنگار در حوزه اطلاع‌رسانی به مردم جامعه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: هیچ جای دنیا سراغ نداریم که از این سن بتوانیم خبرنگار پرورش دهیم. در جلساتی که می‌رویم از دانش‌آموزخبرنگاران پانا می‌آیند و می‌خواهند گزارش بگیرند، حقیقتا وقتی سوالاتشان در برخی موضوعات را می‌شنوم و می‌بینم که خیلی حرفه‌ای هستند و شاید برخی‌ها هستند که مدت زمان زیادی است در این حوزه کار می‌کنند ولی مدل سوال و پیگیری کردنشان به اندازه یک دانش‌آموز است که تجربه زیادی در این حوزه ندارد ولی پیگیر است.

جان‌نثاری خطاب به دانش‌آموزخبرنگاران بیان کرد: دختران و پسران دانش‌آموز! مراقب باشید که در این حوزه اصالت را فقط به سوال کردن نگذارید. خبرنگار ضمن اینکه واقعیت‌ها را  بیان می‌کند، وظیفه‌اش تبیین و آگاه کردن مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان اظهار کرد: شما می‌توانید مسئولان را هدایت کنید به سمت کار درست و با مطالعه می‌توانید  به رشد خود و جامعه کمک کنید.

جان‌نثاری تصریح کرد: از مسئولان استانی درخواست کردیم که دانش‌آموزان خبرنگار در اولویت برای مصاحبه هستند. دانش‌آموزان خبرنگار، مشکلات جامعه را بررسی کنید و به گوش مسئولان برسانید. خبرنگار باید سماجت، پیگیری و مطالعه داشته باشد.

وی خطاب به خبرنگاران خاطرنشان کرد: برخی از شما خبرنگاران به سن رای دادن نرسیده‌اید ولی بیشتر می‌فهمید و باید خانواده و اطرافیان خود را مکلف به رای دادن در انتخابات کنید.

جان‌نثاری ادامه داد: باید جوری عمل کنید که بنده که سنی از من گذشته، بیایم و به یک دانش‌آموزخبرنگار پانایی بگویم که به نظر شما با توجه به اینکه در جامعه حضور دارید، «فرد اصلح چه کسی است؟» ویژگی‌های فرد اصلح را از انسان‌های فهیم بپرسید و بیان کنید. مقام معظم رهبری فرمایشاتی درباره فرد اصلح دارند که باید شما آن‌ها را برای دیگران منتشر کنید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان خطاب به دانش‌‌آموزخبرنگاران گفت: قطعا شما می‌توانید عیوب جامعه را دسته‌بندی کنید و در اختیار مسئولان قرار دهید و می‌توانید به دانش همه مردم  معرفت‌افزایی کنید و این کار شدنی است.

خبرنگار : محدثه سادات طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار