مدیر آموزش و پرورش فریدن خبر داد؛

برنامه‌ریزی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان مدارس شهرستان فریدن

با هدف بالا بردن نشاط ،شادابی و توانایی مضاعف دانش آموزان

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش فریدن از برنامه‌ریزی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان مدارس شهرستان فریدن خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان مدارس شهرستان فریدن

به منظور برنامه ریزی غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ، جلسه هماهنگی با حضور محمد فصیحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدن و اعضای کارگروه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در محل سالن جلسات آموزش وپرورش فریدن برگزار شد.

در این جلسه محمد فصیحی مدیر آموزش و پرورش فریدن ، بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود ازجمله مدارس ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، پژوهشسرای دانش آموزی ، کانون‌های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن‌ها، سالن‌های ورزشی و...تاکید نمود و خواستار هماهنگی و برنامه‌ریزی یکپارچه و هدفمند این پایگاه‌های تابستانی جهت ارائه خدمات و برگزاری کلاس‌های تابستانی

دانش آموزان شد .

فصیحی افزود : کلاسهای اوقات فراغت تابستان امسال باید در مراکز فرهنگی و هنری با شور و نشاط بیشتری برگزار شود و کارگروه های ویژه برای بازدید های میدانی از روند برگزاری کلاس ها تشکیل خواهد شد .

وی اظهار کرد: طرح کلاس های اوقات فراغت  با هدف بالا بردن نشاط و شادابی و توانایی مضاعف و ایجاد انگیزه و با برنامه ریزی کامل  انجام می گیرد .

در ادامه مدیران پایگاه های اوقات فراغت تابستانی به ارائه برنامه ها و پیشنهادات خود برای بهتر برگزار شدن کلاس ها پرداختند .

 

خبرنگار : دانش آموز مائده فاضلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار