معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان:

مشارکت بالا در انتخابات به امنیت و آبروی کشور کمک می‌کند

اصفهان (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت اگر مشارکت در انتخابات بالا باشد به امنیت و آبروی کشور کمک می‌کند، کشورهای دیگر متوجه می‌شوند که این نظام با ثبات است و حتما با تعاملاتی که با نظام جمهوری اسلامی دارند این را در نظر می‌گیرند.

کد مطلب: ۱۴۸۱۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد

محمد جان‌نثاری در گفت‌وگو با پانا خاطرنشان کرد: «مشارکت مردم در انتخابات، مهم‌ترین مساله کشور است و امیدواریم که این مشارکت از دوره‌های گذشته بهتر باشد. چرا که با توجه به شهادت شهدای خدمت و در راس آن‌ها شهید آیت‌الله رئیسی، تمام دنیا در حال تماشای ما هستند که ببینند ما در انتخابات چه می‌کنیم.»

جان‌نثاری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری که در هشتم تیر پیش رو داریم، افزود: «امیدواریم این انتخابات با مشارکت خیلی بالا صورت گیرد. اگر مشارکت بالا باشد به همه چیز کمک می‌کند، به امنیت و آبروی کشور نیز کمک می‌کند، کشورهای دیگر متوجه می‌شوند که این نظام، نظام با ثباتی است و حتما در تعاملاتی که با نظام جمهوری اسلامی دارند این را در نظر می‌گیرند.»

وی تاکید کرد: «از همه مردم درخواست می‌کنم با هر قشر و سلیقه‌ای که هستند و هر کسی که ایران را دوست دارد در این انتخابات شرکت کند و مشارکت مردم  بالا باشد.»

ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان نیز در ادامه گفت: «در ۲۴ خرداد امسال، بیست‌وششمین جشنواره‌ خیرین مدرسه‌ساز استان برگزار شد و پذیرای بیش از ۴۰۰ خیّر در استان بودیم. با توجه به اقداماتی که انجام گرفت و تعهدات و قول‌هایی که داده شد، پیش‌بینی ما این است که در سال ۱۴۰۳ رشد تعهدات خیرین ما حداقل  نزدیک به ۲۰۰۰ میلیارد تومان برسد.»

فتحی افزود: «امیدواریم این تعهدات خیرین به تحقق صد درصدی برسد و نزدیک به یکصد پروژه خیری را تکمیل و بهره‌برداری کنیم.»

حجم فایل ویدیویی : ۸۶.۶۲M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۴:۴۲ دانلود فایل
خبرنگار : دانش‌آموزان: هستی جعفری ، ستایش صالح‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار