رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خبر داد؛

آغاز رزرو ویلا در شمال کشور برای فرهنگیان استان اصفهان

اصفهان (پانا) - رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از اختصاص ۱۲ ویلا در شمال کشور به فرهنگیان این استان برای تعطیلات تابستانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۰۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز رزرو ویلا در شمال کشور برای فرهنگیان استان اصفهان
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ مهدی منتجب از اختصاص ۱۲ ویلا در شمال کشور به فرهنگیان این استان برای تعطیلات تابستانی خبر داد.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان استان اصفهان انجام می‌شود، اظهار کرد: قرارداد ویلاهای شمال کشور از اول تیر تا اول مهر سال جاری منعقد شده و فرهنگیان شاغل و بازنشسته استان می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

منتجب با اشاره به اینکه در این طرح ۶ ویلا در شهر نشل‌آباد تنکابن، ۴ ویلا در شهر انزلی و ۲ ویلا در شهر چابکسر در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ظرفیت پذیرش این ویلاها از ۴ تا ۹ نفر متغیر است.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه ویلاسرا به نشانی vilasara.isfedu.ir نسبت به رزرو ویلا برای ماه مورد نظر خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه رزرو ویلا برای هر ماه از بیست‌ودوم همان ماه امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: فرآیند رزرو ویلا برای تیرماه از فردا آغاز خواهد شد.

منتجب از امکان استفاده فرهنگیان بازنشسته از این ویلاها خبر داد و گفت: علاوه بر این فرهنگیان استان می‌توانند از سایر مراکز فرهنگی و رفاهی آموزش و پرورش در سراسر کشور نیز استفاده کنند.

شایان ذکر است که فرهنگیان برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو ویلا می‌توانند به سامانه vilasara.isfedu.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار