فرماندار اصفهان:

موکب خدمت گفتمانی است که حکایت از ارتباط بسیار صمیمانه مردم با مسئولین دارد

اصفهان(پانا) - فرماندار اصفهان گفت موکب خدمت که طی دو سال و نیم گذشته در سطح شهرستان اصفهان برگزار می‌شد، یک گفتمان شد، گفتمانی که حکایت از ارتباط بسیار صمیمانه مردم با مسئولین و مسئولین با مردم دارد.

کد مطلب: ۱۴۷۹۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
موکب خدمت گفتمانی است که حکایت از ارتباط بسیار صمیمانه مردم با مسئولین دارد

محمد علی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه برگزاری موکب خدمت در گلستان شهدای استان اصفهان گفت: مشکلات مردم نیازمند تدبیر ویژه‌ای نیست بلکه نیازمند به یک پیگیری ساده است.

وی با اشاره به اهمیت برپایی مواکب خدمت افزود:  موکب خدمت که طی دو سال و نیم گذشته در سطح شهرستان اصفهان برگزار می‌شد، یک گفتمان شد، گفتمانی که حکایت از ارتباط بسیار صمیمانه مردم با مسئولین و مسئولین با مردم دارد.

محمد علی احمدی، فرماندار استان اصفهان تصریح کرد: مسئولین در ادارات پاسخگوی سوالات مردم هستند اما این که مدیران ما به صورت مستقیم، چهره به چهره، خارج از اوقات اداری و حتی در روزهای تعطیل و شب‌ها حضور پیدا می‌کنند در مکان‌هایی که اعلام می شود چیز دیگری است و نتایج مختلفی دارد.

وی افزود: یکی از نتایج این است که واقعا ارتباط به صورت کاملا مستقیم و چهره به چهره است و مسئولین مشکلات مردم را بیشتر درک می‌کنند و یا اینکه افراد راحت به مدیران دسترسی پیدا کنند و این دسترسی باعث می‌شود که مردم مسائل و مشکلات خود را بیان کنند.

احمدی بیان کرد: ارزیابی ما این است که بسیاری از مراجعین با راهنمایی‌هایی که شدند، با مساعدت‌هایی که شده ، با توجه‌ای که شده، با درخواست‌هایی که اجابت شده است؛ واقعا راضی بوده‌اند.

فرماندار استان اصفهان ادامه داد: خیلی از کارها و مراجعین وقتی افراد می‌آیند و آن مسئله را مطرح می‌کنند، مسئله ای نیست که نیاز به تدبیر و اندیشه خاصی داشته باشد، فقط نیازمند یک پیگیری ساده است و الحمدالله بخش اعظمی از مسائلی که مردم مطرح می‌کنند، حل می‌شود. 

وی تصریح کرد: مراجعین به دو بخش تقسیم می شوند، بخشی افرادی هستند که تقاضای شخصی دارند و این موضوعات و تقاضاهای شخصی به نوعی مطرح می‌شود و در مسیر پیگیری قرار می‌گیرد ‌و بخشی می‌آیند به نمایندگی از یک منطقه ، قشری و موضوعی است که این موضوعات نیز حائز اهمیت است. 

احمدی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی برای آمدن به پای میزهای موکب خدمت بسیج شده‌اند و همه با اشتیاق به اینجا آمده‌اند و تقریبا امروز موکب خدمت در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی ( ره ) و به یاد شهید آیت الله رئیسی که خودشان مروج این خدمت صادقانه به صورت مستقیم و چهره به چهره بودند، برگزار شده است. 

فرماندار استان اصفهان گفت: هر کسی، هر موضوعی در ارتباط با دستگاه‌های اجرایی داشت توانست اینجا به موکب مخصوص آن دستگاه مراجعه کند و مشکل خود را به گونه ای حل کند، زیرا اینجا تمام  دستگاه‌های اجرایی وجود دارند و پاسخگوی مردم هستند.

خبرنگار : دانش آموز ستایش نصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار