مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان در گردهمایی فصلی ائمه جمعه عنوان کرد:

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سازمان دانش آموزی، آموزش کار تشکیلاتی به دانش‌آموزان است

ارسال ۱۲۰۰ اثر به دبیرخانه کنگره شهدای دانش‌آموز در سازمان دانش آموزی اصفهان

اصفهان(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سازمان دانش آموزی، آموزش کار تشکیلاتی به دانش آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۷۸۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سازمان دانش آموزی، آموزش کار تشکیلاتی به دانش‌آموزان است

اکبر رحمتی، مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در گردهمایی فصلی ائمه جمعه اصفهان که با حضور ائمه جمعه استان اصفهان اظهار کرد: یکی از نمونه های بارز انجام کار تشکیلاتی در سازمان دانش آموزی، حضور حدود ۲۵ تا ۲۶ هزار خبرنگار پانا هستند که با انتشار فراخوان‌هایی از سوی مجموعه ما، بیش از ۱۰۰۰ اثر در مدت زمان کوتاهی به دست ما خواهند رساند.

وی ادامه داد: تولید محتوا و هم‌اندیشی آن‌ها در خصوص فرایند نماز جمعه و تفاسیر و آیاتی در این خصوص می‌تواند به این روابط کمک کند.

رییس سازمان دانش آموزی استان اصفهان در همین خصوص تصریح کرد: اگر بتوانیم از ایده‌های دانش‌آموزان خوش‌فکر مانند تشکیل شورای هم‌اندیشی دانش آموزی در دفاتر ائمه جمعه استفاده کنیم، رابطه بین آنها بهبود بخشیده خواهد شد.

رحمتی خطاب به ائمه جمعه افزود: به لطف خدا چهره و لباس زیبای علما در ذهن ما و دانش آموزان نقش خوبی را حک کرده است و این برای ما جای شکر خواهد داشت‌‌، اولین جایزه دریافتی من سجاده‌ای بود که در کلاس سوم دریافت کردم و این هدیه معنوی در ذهن من نقش بست.

او در پایان اضافه کرد: برخی ها تصور می‌کنند ارتباط گیری دانش‌آموزان با روحانیون عزیز و خصوصا ائمه جمعه خوب نیست، اما به هنگام اردوهای دانش آموزی ائمه جمعه که حضور دارند خیال خانواده‌ها راحت است چون با آن‌ها انس خواهند گرفت و به این خاطر است که روحانی عزیز تمام وقتش را صرف دانش‌آموز می‌کنند و در بیشتر اوقات حتی از لحاظ مادی به آن‌ها کمک می‌کنند.

رحمتی تاکید کرد: اگر بتوانیم دانش آموزان نخبه را که پیشنهادهای خوبی می‌دهند تحت عنوان شورای هم اندیشی دانش آموزی در دفتر ائمه جمع گرد هم آوریم، می‌توانیم از نظرات خوب دانش‌آموزان استفاده کنیم‌.

وی بیان کرد: در سازمان دانش آموزی یکی از کارهای مهمی که ما انجام داده ایم، این است، که به دانش آموزان کار تشکیلاتی یاد داده می‌شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان تاکید کرد:  درحدود ۲۶۰۰۰ خبرنگار در استان داریم که شبکه سازی شده واگر ما فراخوان بزنیم و به آن‌ها ماموریت دهیم که مثلا آثار باستانی منطقه را بفرستند، بدون هیچ دغدغه‌ای در یک منطقه ما ۱۰۰ اثر جمع‌آوری می‌کنیم.

وی ادامه داد: درکنگره شهدا، بخش دانش آموزی به ما سپرده شد که قریب به هزار اثر برای ما ارسال شد که قرار است در ستاد کنگره چاپ شود.

وی ادامه داد: یک بعد دیگر تولید محتوا توسط دانش‌آموزان است که مثلا دانش آموزبا فرایند نماز جمعه و سوره زیبای جمعه آشنا شوند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار