فرماندار شهرستان آران و بیدگل:

تقدیم 365 شهید کارگر در شهرستان آران و بیدگل مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری است

اصفهان (پانا) - فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت تقدیم 365 شهید کارگر و 36 شهید فرهنگی مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

کد مطلب: ۱۴۷۱۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تقدیم 365 شهید کارگر در شهرستان آران و بیدگل مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری است

علی‌اکبر رضایی در دیدار با اعضای برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم را گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و گفت: ترویج و نشر فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سبک زندگی و سیره شهدا به‌ویژه برای نسل جوان که موتور محرکه و پیشران انقلاب هستند، ضروری است.

وی به نقش‌آفرینی معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تقدیم ۳۶ معلم شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی است.

رضایی به نقش کارگران در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور در جبهه‌های نبرد، در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده است و تقدیم بیش از 365 شهید کارگر مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل هدف از برگزاری یادواره شهدا را معرفی شهیدان به عنوان الگوهای ماندگار به جامعه به‌ویژه قشر جوان و نوجوان عنوان کرد و گفت: شهدای گرانقدر در دوران هشت سال دفاع مقدس جانفشانی‌ها و صحنه‌های ماندگاری را آفریدند که تضمین کننده پیروزی‌های رزمندگان در آن دوران حساس شد.

گفتنی است یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پرستاره» از ساعت ۲۰ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در گلزار شهدای حرم مطهر آستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار