رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:
آغاز ثبتنام اینترنتی کتب درسی دانشآموزان از ۵ اردیبهشت
اصفهان (پانا) - رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتابهای درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) آغاز خواهد شد.
به گزارش اداره اطلاعرسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ مهدی منتخب در خصوص آغاز ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتابهای درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اظهار کرد: امکان ثبت سفارش کتب درسی برای دانشآموزان میانپایه یعنی پایههای دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم از روز چهارشنبه، پنجم اردیبهشتماه آغاز خواهد شد و تا سیویکم خرداد ادامه دارد.
وی افزود: ثبتنام سایر پایهها یعنی پایههای ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز از دهم تیرماه آغاز خواهد شد و تا نهم شهریورماه ادامه خواهد داشت.
منتخب با بیان اینکه امکان ثبت کتب درسی بهصورت انفرادی امکانپذیر است، عنوان داشت: انتظار میرود مدیران مدارس استان در اسرع وقت نسبت به ثبتنام دانشآموزان میانپایه بهصورت گروهی اقدام کنند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: ثبت سفارش و توزیع تمام کتابهای درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com انجام میشود.
وی با اشاره به اینکه تا حال حاضر حدود چهار میلیون جلد کتاب به انبار کتب استان اصفهان وارد شده است گفت: کتابها آماده تحویل به مناطق و نواحی استان است و برنامه حضور مناطق و نواحی جهت تحویل آن طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.
منتجب زمان تحویل کتب از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریورماه و توزیع آن به دانشآموزان را از بیست و ششم شهریورماه اعلام نمودند
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: ثبتنام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبتنام در سامانه ثبت سفارش کتابهای درسی است برای پایههای ورودی است.
ارسال دیدگاه