مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مهم‌ترین خروجی اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان، ارتقای هویت فرهنگی است

مدارس برتر در اقامه نماز جماعت در اجلاس استانی نماز تقدیر می‌شوند

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود، معرفی مفاخر و ظرفیت‌های فرهنگی استان است و مهم‌ترین خروجی برنامه‌های این هفته، ارتقای هویت فرهنگی شهر و استان است.

کد مطلب: ۱۴۶۹۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین خروجی اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان، ارتقای هویت فرهنگی است
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ محمدرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تبریک فرا رسیدن هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: هفته فرهنگی اصفهان را پیش رو داریم و یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در این هفته انجام می‌شود، معرفی مفاخر و ظرفیت‌های فرهنگی استان اصفهان است.
وی ادامه داد: مهم‌ترین خروجی اجرای برنامه‌های مختلف در این هفته، ارتقای هویت فرهنگی شهر و استان است که این هویت، ماندگار بوده و برای نسل‌های فعلی و آینده باعث افتخار است.

ابراهیمی اذعان کرد: به لطف خدا رویدادهای ویژه‌ای را در هفته گذشته انجام داده‌ایم و تعدادی رویداد خاص نیز برای هفته‌های آینده در پیش داریم. رویدادهایی نظیر اجلاس منطقه‌ای نماز را در مناطق مختلف داشتم و این فرآیند در حال انجام است و دوشنبه هفته آینده نیز اجلاسیه استانی را پیش رو داریم و مدارسی که بیشتر در امر نماز جماعت اهتمام داشته‌اند، مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه اجتماع بزرگ روحانیون شاغل در آموزش و پرورش را روز پنجشنبه در پیش خواهیم داشت، ابراز کرد: حضور روحانیت در آموزش و پرورش به‌عنوان یک فرصت فرهنگی و اعتقادی برای دانش‌آموزان مطرح خواهد بود.

وی اضافه کرد: در آستانه میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) به مدت ۹ روز، برنامه‌های ویژه‌ای را برای دختران دانش‌آموز استان در راستای افزایش مهارت‌های اجتماعی و فرهنگی با رویکرد برگزاری جشن و ایجاد نشاط در نظر گرفته‌ایم.

ابراهیمی تصریح کرد: مسابقات فرهنگی و هنری و قرآنی استانی را در پیش خواهیم داشت و رویکرد این مسابقات با قبل، کمی متفاوت شده است و حضور شهرستان‌ها در میزبانی این مسابقات نکته مهم این رویداد است که با همکاری سایر نهادها در شهرستان انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: برای ایجاد نشاط در میان دانش‌آموزان ۱۸ هزار دانش‌آموز استان اصفهان طی ۱۰ جلسه برای هر دانش‌آموز، ورزش شنا را آموزش می‌بینند.

وی بیان کرد: قبل از برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان، خانواده‌ها در نظر داشته باشند در فرصت باقی‌مانده، مراقبت‌های لازم را داشته باشند و با آرامش هرچه تمام‌تر فضا و فرصت مناسب را در اختیار دانش‌آموز قرار دهند؛ آزمون‌های شبه‌نهایی برای پایه‌های دهم و یازدهم در حال برگزاری است تا دانش‌آموزان در فضا و فرصت آزمون‌های نهایی قرار گیرند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: از میان افرادی که در آزمون استخدامی آموزگاری شرکت کرده‌اند، بیش از ۳ هزار نفر را پذیرش خواهیم داشت که به‌زودی اعلام نتایج خواهد شد و ارزیابی‌های تکمیلی صورت می‌پذیرد و برترین‌ها استخدام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار