رئیس شرکت آبفا شهرستان چادگان خبر داد:

پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی تصفیه‌خانه آب شرب شهرستان چادگان

اصفهان (پانا) - رئیس شرکت آب و فاصلاب شهرستان چادگان گفت: پروژه تصفیه‌خانه آب شرب شهرستان چادگان با پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی همراه بوده که در پایان سال، شاهد بهره‌برداری و افتتاح این پروژه خواهیم بود.

لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی تصفیه‌خانه آب شرب شهرستان چادگان

محمدرضا یبلویی در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران از افتتاح پروژه تصفیه‌خانه آب شرب این شهرستان تا پایان سال خبر داد.

رئیس شرکت آبفا شهرستان چادگان با بیان اینکه پروژه تصفیه‌خانه آب شرب شهرستان چادگان، یکی از پیشرفته‌ترین تصفیه‌خانه‌های کشور است، گفت: این طرح با پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی همراه بوده که در پایان سال، شاهد بهره‌برداری و افتتاح این پروژه خواهیم بود.

وی از پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی در بخش سازه این پروژه خبر داد و افزود: این پیشرفت در سالیان گذشته تا پایان سال ۱۴۰۰، ۷۰ درصد در بخش سازه بوده و در بخش الکترومیکانیکال، اقدامی صورت نگرفته است.

یبلویی افزود: با انتخاب پیمانکار جدید و تامین اعتبارات صورت‌گرفته تاکنون  پروژه در بخش سازه ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در بخش الکترومیکانیکال ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق برنامه زمانبندی در پایان سال با وا گذاری انشعابات و در بهار سال آینده با بهره‌داری و افتتاح این پروژه روبه‌رو هستیم.

وی در خصوص فاضلاب روستایی گفت: برای اولین بار در سطح شهرستان چادگان 3 روستای علی‌عرب، معروف‌آباد و قرقر، مطالعات انجام شده و استارت فاضلاب روستایی شهرستان از این نقطه آغاز خواهد شد.

طرح نشست خبرنگاران با مسئولیت ادارات و نهادها از سوی فرمانداری چادگان از فروردین ۱۴۰۳ شروع و اجرایی شده که در قدم اول، اداره آبفا میزبان شد و جلسه‌ای به ریاست علی درویشی، سرپرست فرمانداری چادگان و با حضور محمدرضا یبلویی، مدیر آبفا و پرسنل این اداره برگزار و در ادامه به‌صورت گروهی از 2 پروژه فاضلاب و مجتمع آبرسانی بازدید صورت پذیرفت.

دانش‌آموزخبرنگاران: امیرحسین درویشی، نجمه متولیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار