معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش:

ارتقای کیفیت آموزشی و عدالت آموزشی از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است

اصفهان (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت ارتقای کیفیت آموزشی و عدالت آموزشی از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است و در همین راستا نیز پایگاه‌های آموزشی و اعتکاف علمی در ایام نوروز انجام می‌شود که مورد استقبال قابل توجه دانش‌آموزان عزیز نیز قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۴۶۴۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای کیفیت آموزشی و عدالت آموزشی از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است

 معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پایگاه مطالعاتی نوروز دبیرستان صفورا ناحیه ۳ بازدید کرد.

محمد مهدی کاظمی افزود: تفاوتی که اعتکاف علمی امسال و پایگاه های علمی تشکیل شده نسبت به سال گذشته دارد، این است که امسال این برنامه  در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم اجرا می‌شود به دلیل این که تاثیر قطعی سوابق تحصیلی از کنکور ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده است و در کنکور ۱۴۰۳، پنجاه  درصد از  امتیاز علمی دانش‌آموزان برگرفته از سوابق تحصیلی است، لذا این فرصت پایگاه‌های علمی نوروز  در سراسر کشور ایجاد شد و دانش‌آموزان عزیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

کاظمی تصریح کرد: این کارگاه لزوما بحث آموزشی نیست و در آن بحث‌های مشاوره‌ای و تربیتی نیز انجام می‌شود که مدیران مدارس برای دانش‌آموزان فراهم می‌کنند و فرصت مطلوب‌تر و مناسب‌تری را نیز فراهم می‌آورد که بجز ساحت علمی به ساحت‌های دیگر نیز پرداخته شود.

دانش‌آموز خبرنگاران: هستی جعفری ، ستایش صالح‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار