تصویب کلیات طرح بازآفرینی مجموعه حاج ملا رجبعلی اشکذر

یزد(پانا)-در دومین جلسه بازآفرینی شهری شهرستان اشکذر که به ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری برگزار شد، کلیات طرح بازآفرینی مجموعه حاج ملا رجبعلی اشکذر مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

کد مطلب: ۹۸۹۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تصویب کلیات طرح بازآفرینی مجموعه حاج ملا رجبعلی اشکذر

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اشکذر در دومین جلسه بازآفرینی شهری این شهرستان که در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه روند نوسازی بافت‎ها فرسوده شهرستان با کندی پیش می رود، گفت: یکی از فرصت‎ و ظرفیت هایی که باید از سوی مسئولان شهرستان به خوبی مورد بهره‎برداری قرار گیرد استفاده از امکانات و اعتبارات طرح ملی بازآفرینی شهری است که دولت در قانون بودجه اعتبارات خوبی برای آن اختصاص داده است.

مصطفی پور دهقان اظهار داشت: بازآفرینی شهری به عنوان رویکرد جدید برای بهسازی و نوسازی بافت های قدیمی مطرح شده است و باید از ظرفیت ایجاد شده در راستای منافع شهرستان به نحو مطلوبی استفاده کرد که این موضوع نیازمند همکاری جدی بین دستگاه‎های اجرایی، شهرداری و بخش خصوصی برای اجرای هر چه بهتر این طرح در شهرستان است.

وی به طرح های ارائه شده از سوی شهرداری اشکذر در این خصوص اشاره و افزود: باید نقاط ضعف و قوت فعالیت ها و طرح های ارائه شده مشخص شوند تا در نهایت مشارکت و رضایت مردم در اجرای طرح ها را به دنبال داشته باشد.

در پایان کلیات طرح بازآفرینی مجموعه حاج ملا رجبعلی اشکذر توسط مشاور ارائه گردید و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص کلیات این طرح از جمله بازارچه سنتی، مسجد، گذر و پارک مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار