برگزاری جشنواره فریادهای شادی و بازیهای همگانی و المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبیرستان تمام تشکیلاتی جمال۱ مراغه

مراغه(پانا) - جشنواره فریادهای شادی و بازیهای همگانی والمپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبیرستان تمام تشکیلاتی جمال۱ در سالن ولی عصر مراغه با حضور معاون  آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۷۵۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره فریادهای شادی و بازیهای همگانی و المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبیرستان تمام تشکیلاتی جمال۱ مراغه

عاشور اکرمی گفت: برنامه ای بسیار شاد را نظاره گر بودیم که نکته ای بسیار مهم در برگزاری این برنامه حائز اهمیت بود . می توان گفت از زمانی که سازمان دانش آموزی در آموزش و پرورش شکل گرفت؛ درخت مشارکت، همکاری و همیاری بارور گردید و زمانی که سازمان دانش آموزی در مدارس فعالیت خود را شروع کرد، نشاط و شادمانی ایجاد شد و فعالیتهای گروهی در آموزش و پرورش نهادینه گردید .
وی افزود: در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین را داریم که هدفش تربیت انسان سالم در تراز جمهوری اسلامی است.
معاون آموزش متوسطه استان در ادامه افزود: برای تربیت این انسان سالم یکی از ساحتهایی که برنامه ریزی شده است، ساحت بدنی و زیستی است .
وی خاطر نشان کرد :ما میخواهیم انسانی تربیت کنیم که هم از نظر بدنی و هم از نظر روانی سالم باشد. مدرسه شاد، یکی از هدفهای سند تحول بنیادین است .
اکرمی خصوصیات مدرسه شاد را برشمرد و افزود: مدرسه شاد، مدرسه تحول آفرین است، به دنبال محدود کردن نیست، بلکه آزاد کردن است .به دنبال سیر کردن نیست، بلکه به دنبال گرسنه کردن برای یادگیری است.
وی گفت: اگر مدرسه شاد در آموزش و پرورش استقرار یابد، سه اتفاق مهم رخ می دهد: اول اینکه اعتماد به نفس دانش آموزان بالا می رود .دوم نشاط و شادابی در تمام فرایندهای یاددهی و یادگیری افزایش پیدا می کند و سوم شوق یادگیری دانش آموزان افزایش می یابد که امیدواریم چنین انسانهایی پرورش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار