دبیر ستاد انتخابات استان یزد

رسانه ها در حضور حداکثری مردم درانتخابات نقش موثری دارند

یزد(پانا) - همزمان با راه اندازی اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد ، نشست خبری دبیر ستاد انتخابات استان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۷۲۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
رسانه ها در حضور حداکثری مردم درانتخابات نقش موثری دارند

دراین نشست که صبح امروز پس از افتتاح اتاق خبر ستاد انتخابات برگزارشد دبیر ستاد انتخابات استان یزد به نقش اصحاب رسانه در داغ کردن تنور انتخابات اشاره کرد و گفت: رسانه ها می توانندبا اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی فرایندها زمینه اعتمادعمومی و حضور حداکثری درانتخابات را فراهم کنند .

"مهدی طلائی مقدم " افزود: تعداد شعب اخذ رای در انتخابات اسفند ماه در این استان نسبت به دوره قبلی مجلس ۴.۶ درصد افزایش دارد.

"طلایی مقدم" افزود: در یازدهمین دوره انتخابت مجلس شورای اسلامی در استان یزد که اسفندماه برگزار می شود حدود ۷۵۵ شعبه اخذ رای منظور شده است.

وی در ادامه از ثبت نام قطعی ۱۳ نفر در چهار حوزه انتخابیه این استان تا صبح امروز خبر داد و اظهار داشت: در حوزه یزد و اشکذر 8 نفر، تفت و میبد 3 نفر و حوزه مهریز ۲ نفر ثبت نام کردند.

ایشان به تخلفات احتمالی در فضای مجازی و به خصوص از سوی داوطلبان انتخابات اشاره کرد و افزود: افکار عمومی، بهترین قاضی برای تحلیل این موضوع هستند که بدانند می خواهند به چه کسی را بدهند.

طلایی مقدم تصریح کرد: در مرحله بعدی تخلفات داوطلبان به هیات های اجرایی و نظارت منعکس و برخورد قانونی به عمل می آید.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر 1 هزار و 300 نفر از در حوزه های انتخابات درامر ثبت نام و سایر زمینه ها مشارکت دارند افزود : این تعداد تا روز برگزاری انتخابات،به بیش از هشت هزار نفر خواهد رسید.

دبیر ستاد انتخابات ارائه اصل کارت ملی و یک نسخه تصویر آن؛ اصل شناسنامه عکس‌دار و یک نسخه تصویر کلیه صفحات آن؛ یک قطعه عکس ۴×۳ جدید؛ اصل و یک نسخه تصویر آخرین مدرک تحصیلی معتبر، حداقل کارشناسی ارشد و یا معادل آن اصل و تصویر گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و نداشتن اشتغال در پست و مقام و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ اصل و یک نسخه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت دائمی و یا مدرکی معتبر دال بر روشن بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی از مهمترین مدارک لازم جهت ثبت نام به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم ذکرکرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار