هوشمند سازی واحدهای امداد شرکت گاز
یزد(پانا)- مدیر عامل شرکت گاز استان یزد در بازدید سرزده از واحد امداد و تعمیرات ناحیه یزد از هوشمند سازی واحدهای امدادی به عنوان نخستین قدم در جهت خدمت رسانی مطلوب و سریع به مشترکین یاد کرد.
علی اکبر میدانشاهی هدف اصلی هوشمند سازی امداد را سرعت بخشیدن در خدمات رسانی به مشترکین عنوان نمود و پاسخگویی هوشمند کامپیوتری، دقت در پیدا نمودن محل تماس مشترک از طریق سامانه G.P.S ، ارسال پیام و آدرسدهی بصورت TEXT به اتومبیلهای امداد، ارائه بیش از ۵۰ نوع گزارشات آماری و تحلیلی، ردیابی اتومبیلهای امداد توسط مرکز و لب تاب مسئولین در هر مکا ، نظارت دقیق بر عملکرد کاربران و امدادگران و صرفه جویی در نیروی انسانی را از جمله مزایای مرکز هوشمند امداد نام برد.
این مقام مسئول با تأکید بر روند صعودی پاسخگویی فوری به درخواست های مردمی گفت: مشترکین محترم گاز طبیعی می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه گویا و مکانیزه ۱۹۴ تماس حاصل نموده تا کارشناسان واحد امداد و تعمیرات این شرکت درکمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و جوابگوی مطالبات مشترکین و رفع مشکل آنان باشند.
ارسال دیدگاه