محمدصیدلو:اعتبارمن مدیرکل و معلمین به حضور شما دانش آموزان درعرصه های اجتماعی است

اسلامشهر (پانا) - مراسم گرامیداشت یوم الله سیزده آبان و روز مبازرزه ملی با استکبارستیزی با حضورفرماندار،مدیرکل و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و مسئولین شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۶۵۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو:اعتبارمن مدیرکل و معلمین به حضور شما دانش آموزان درعرصه های اجتماعی است

در این مراسم محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با بیان اینکه افتخار میکنم درشهرستان اسلامشهر حضور پیدا کردم ، اظهار داشت:من در کنار خود قاری برجسته اسلامشهر و استان حمید عظیمی را دارم که نشان دهنده این میباشد امروز روز شما دانش آموزان است و اعتبار من مدیرکل و معلمین به حضور شما دانش آموزان در عرصه‌های اجتماعی است.

او در ادامه افزود:من امروز با ادبیات معلم درسرکلاس صحبت میکنم و به تبیین وقایع سیزده آبان درسه صحنه تبعید امام خمینی (ره)به ترکیه در سال چهل وسه،شهادت بیرحمانه دانش آموزان توسط رژیم پهلوی درسال پنجاه و هفت وتسخیر لانه جاسوسی درسال پنجاه و هشت پرداخت.

این مقام مسئول اذعان داشت:رژیم پهلوی فکر میکرد با تبعید امام راحل صدایی که مردم به او اعتماد داشتند را خاموش خواهد کرد در صورتی که این صدا پس از پانزده سال به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و از گستره مرزها عبور کردو اکنون هم برای استکبار جهانی مزاحمت ایجاد کرده است.

او بیان داشت: در مسئله تسخیر لانه جاسوسی این نکته مهم است که سفارت یک کشور در کشور دیگر باید مکان صلح،دوستی و پیام آور ارتباط مسالمت آمیز باشد ،در حالی که آمریکاییها بعنوان مهمان آمدند و لانه جاسوسی ایجاد کردند و توسط دانشجویان انقلاب ما تسخیر شد.

صیدلو گفت:در تمامی این وقایع ردپای آمریکادیده میشود و آمریکا ادعای اربابی برکشورهای آزاده جهان و هرکشوری که میخواهد در سایه دموکراسی حکومت کند را دارد و شعار مرگ برآمریکای امروزما برای ملت،جغرافیای کشور و یک رئیس جمهور در آمریکا نیست و ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منطق اصولی بر اساس استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی داشته و با منطق زورگویی،استعمار،استکبار مخالفیم واین فقط شامل شخص ترامپ هم نمیشود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تصریح کرد:امروز دغدغه مسئولین نظام جمهوری اسلامی جلوگیری از نفوذ تفکر دشمنان در میان شما دانش آموزان است ،زیرابراساس بیانیه گام دوم رهبری این کشور و آب و خاک متعلق به شما دانش آموزان است و درسالهای آینده ما مسئولین فعلی جایگاه مدیریتی کشور را به شما عزیزان تحویل خواهیم داد و امیدواریم با درک درست و تحلیل تاریخ سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در آینده رقم بزنید.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار