رییس دانشکده امنیت و دفاع ملی :نفس الهی حضرت امام خمینی (ره) مردم را به صحنه آورد و جبهه را به دانشگاه تبدیل کرد

تهران (پانا) - آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور رییس دانشکده امنیت و دفاع ملی ومدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در محوطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۶۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
رییس دانشکده امنیت و دفاع ملی :نفس الهی حضرت امام خمینی (ره) مردم را به صحنه آورد و جبهه را به دانشگاه تبدیل کرد

در این مراسم سردار سلیمی رئیس دانشگاه امنیت و دفاع ملی در سخنانی اظهار داشت: دشمن بعثی در زمانی به کشورمان ایران تجاوز کرد که شرایط انقلاب هنوز کاملاً تثبیت نشده ، نظم داخلی شکل نگرفته و کشور به لحاظ اقتصادی و اجتماعی با چالش های بزرگی روبرو بود .

او در ادامه با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره)با هوشمندی و درایت تمام تهدید بزرگ دشمنان را به فرصت تبدیل کرد، افزود: نفس الهی حضرت امام خمینی (ره) مردم را به صحنه آورد و جبهه را به دانشگاه تبدیل کرد .

سلیمی با تاکید بر اینکه دوران دفاع مقدس درسهای بسیاری را برای ما به یادگار گذاشت، تصریح کرد: یکی از بزرگترین دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس خودکفایی و خودباوری بود، ما در دوران دفاع مقدس یاد گرفتیم که روی پاهای خودمان بایستیم و به همه نشان دهیم که هیچ کس قدرت تجاوز و تعدی به خاک کشور جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داشت .

رئیس دانشگاه امنیت و دفاع ملی با اشاره به اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سطحی از توانمندی دست یافته که دیگر کمتر کسی جرات مقابله با آن را دارد، تاکید کرد: این سربلندی و عزت را می‌توان از سردرگمی قدرتهای بزرگ دنیا در ارتباط با ایران به خوبی مشاهده کرد .

او با تاکید بر اینکه امروز کشور به یک بلوغ سیاسی ، نظامی و امنیتی رسیده است، گفت: بزرگترین عزت را کسانی دارند که در برابر دشمنان بایستند و تن به ذلت و تسلیم ندهند.

سلیمی در بخش دیگری از سخنان خود نقش فرهنگیان و معلمین را در پرورش انسانهایی شجاع و با عزت نفس بسیار قابل اهمیت دانست و افزود: شما فرهنگیان و معلمان می توانید فرزندانی خودساخته و غیرتمند را پرورش دهید که در آینده هیچکس نتواند به قدرت و ایمان آنها شک کند.

رئیس دانشگاه امنیت و دفاع ملی با تاکید بر اینکه هر چیزی که امروز شما بکارید آیندگان درو خواهند کرد، خاطرنشان کرد : اگر یک انسان خوب را تربیت کنید تا زمانی که آن انسان به جامعه برکت می رساند شما هم از برکات آن بهره مند خواهید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار