فرماندار اسلامشهر:ایران اسلامی با وجود تحریم‌های ظالمانه و فشارهای استکبار جهانی درمسیر رشد و توسعه همه جانبه قرار دارد

اسلامشهر (پانا) - همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس درسراسر میهن اسلامی زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه فاطمیه (س) آموزش و پرورش اسلامشهرنواخته شد.

کد مطلب: ۹۵۵۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:ایران اسلامی با وجود تحریم‌های ظالمانه و فشارهای استکبار جهانی درمسیر رشد و توسعه همه جانبه قرار دارد

در این مراسم مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: تقارن ایام بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس یادآور این نکته است که در سال ۵۹ دشمن بعثی با پشتیبانی سی و هشت کشور جنگ تحمیلی را علیه ملت ایران آغاز کرد و نمیدانست روزی این رژیم به سیاه چال تاریخ میرود و با ایستادگی رزمندگان و رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی(ره) حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نرسید.

او در ادامه افزود:همه ما امنیت امروز را مدیون خون پاک شهیدان، صبر و استقامت خانواده معظم شهداوجانبازان و آزادگان سرافرازمان هستیم .

مرسلپور خاطر نشان کرد: ریاست جمهور امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید گفتند که نسلهای اول و دوم انقلاب باید جایگاه مسئولیت خود را به نسلهای سوم و چهارم بسپارند و این یک واقعیت انکار ناپذیر است .

فرماندار اسلامشهر اذعان داشت: ایران اسلامی با وجود تحریم‌های ظالمانه و فشارهای استکبار جهانی در مسیر رشد و توسعه همه جانبه قرار دارد و اکنون ما در حوزه دانش بنیان با وجود جوانان پرشور و با انرژی در میان کشورهای جهان حرف برای گفتن داریم.

رئیس شورای آموزش و پرورش اسلامشهر خواستار ترویج ایثار اجتماعی و ارزش‌های اخلاقی و اسلامی در مدارس توسط دست اندرکاران تعلیم و تربیت شد و ادامه داد: دانش آموزان باید به اصل تکریم و احترام به والدینشان نیز توجه کافی داشته و همواره قدردان زحمات آنان باشند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار