درخشش دانش آموزان استان همدان در نهمین دوره اردو ملی پیشتازان سراسر کشور

همدان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان از کسب 5 پرچم افتخار توسط پیشتازان استان درنهمین دوره اردوی ملی سازمان دانش آموزی کشورخبر داد.

کد مطلب: ۹۴۹۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش آموزان استان همدان در نهمین دوره اردو ملی پیشتازان سراسر کشور

رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان

رضا میرزایی در گفت و گو با خبرنگار پانا با بیان این که در تیرماه پیش اردوی ملی پیشتازان با حضور 100 دانش آموز پسر و 100 دانش آموز دختر در اردوگاه شهدای فرهنگی حیدره همدان برگزار شد، گفت: در این پیش اردو دانش آموزان منتخب شامل 21 پیشتاز دختر و 21 پیشتاز پسر به مرحله کشوری اردو راه یافتند.

میرزایی افزود: در اردوی ملی، دختران در اردوگاه باهنر تهران و پسران در اردوگاه باغرود نیشابور در قالب گروه های 21 نفره به رقابت با یکدیگر پرداختند.
او گفت: در اردوی ملی دانش آموزان از سراسر کشور گرد هم آمده و مهارت هایی نظیر چادرزنی، گره زنی، مخابره با پرچم، جهت یابی و فریادهای شادی را به نمایش گذاشتند.
رئیس سازمان دانش آموزی استان اظهار کرد: در این اردو دانش آموزان دختر استان همدان 3 پرچم افتخار شامل پرچم نظم و انضباط، پرچم بهداشت و سلامت و پرچم کوشش را کسب کردند و پیشتازان پسر نیز موفق به کسب پرچم دیانت و معنویت و بهداشت و سلامت شدند.

او در پایان با بیان این که در این اردو دانش آموزان استان همدان بسته فرهنگی سازمان دانش آموزی استان را به سرپرستان و عوامل اجرایی کلیه استان ها و ارزیابان و رئیس اردو اهدا کردند، گفت: این بسته شامل بروشور اماکن دیدنی و گردشگری همدان، آموزه های دینی، عملکرد یک ساله سازمان دانش آموزی استان، بسته ی فناوری ارتباطات و سی دی فیلم طنز همراه سوغات همدان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار