مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد:
کلیه امور مربوط به مراکز ۲۰۲۰ استانداردسازی می شود
سمنان (پانا) - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: با هدف استانداردسازی و بهبود کیفیت پاسخگویی مراکز ۲۰۲۰، ساز و کار پرداختی به پرسنل این مراکز از حقوق ثابت به ترکیب حقوق ثابت و متغیر تبدیل میشود.
سیدمجید صدری خاطرنشان کرد: برای تمام کارکنان مراکز ۲۰۲۰، در صورت پاسخگویی بیشتر از حداقل تعداد تماس تعیین شده، به ازای هر تماس مبلغی، به عنوان کارانه پرداخت میشود.
وی افزود: به منظور برآورده شدن اهداف و شاخصهای مراکز تماس، جذب پاسخگو به صورت ساعتی نیز امکانپذیر است؛ یعنی برای افرادی که به صورت پاره وقت و ساعتی تمایل به اشتغال دارند، شامل گروههایی مانند دانشجویان، سربازان و ... امکان همکاری و دریافت حقوق متناسب با تعداد پاسخگویی فراهم شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تصریح کرد: با توجه ویژه به کارکنان مراکز ۲۰۲۰، اقدامات اضافه دیگری برای پرسنل برنامهریزی شده است، به نحوی که برای کارکنانی که پاسخگویی قوی تر و بالاتر از میانگین استاندارد تعریف شده دارند، به ازای هر تماس، پاداش جداگانهای در نظر گرفته میشود.
صدری ادامه داد: توجه به سرمایه انسانی و به خصوص کارکنانی که در نزدیکترین حوزه ارتباط با مشتریان و تعامل با آنها قراردارند، از مهمترین اولویتهای مجموعه مخابرات ایران است.
وی تصریح کرد: استانداردسازی وضعیت پاسخگویی و پرداخت پاداش و کارانه ویژه به کارکنان برتر در رفع دغدغههای کارکنان این مراکز موثر خواهد بود.
ارسال دیدگاه