معاون وزیر جهادکشاورزی ورییس سازمان اموراراضی کشور : قانون گریزها و فرصت طلبان پیشرو هستند و جمعیت نسبتاً گسترده ای دارند

اسلامشهر(پانا) - رییس سازمان اموراراضی کشور در اسلامشهر گفت : دستگاه‌های مربوطه و مخصوصاً جهاد کشاورزی در نیمه اول سال ۹۷ عملکرد خوبی داشتند ،لیکن باید بگویم که از نظر شرایط وضعیت مطلوب ما نیست.

کد مطلب: ۹۲۷۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون وزیر جهادکشاورزی ورییس سازمان اموراراضی کشور : قانون گریزها و فرصت طلبان پیشرو هستند و جمعیت نسبتاً گسترده ای دارند

علیرضا اورنگی در همایش حافظان و پاسداران حوزه زمین ویژه شهرستان‌های غرب استان تهران که در سالن همایشهای فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، اظهار داشت:حفاظت از زمین‌های کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌ها در دستور کار همه قضات قرار دارد اما بنا بر استدلالی که قضات در برخورد با جرم و جرم خیزی دارند و بر اساس صدوراحکام برخوردهای متفاوتی را با این پدیده در سطح کشور شاهد هستیم .

او در ادامه گفت: در کل استان تهران و به خصوص در غرب و جنوب غرب که از لحاظ کشاورزی و اقتصادی در مقایسه با سایر استان‌ها دارای کشاورزی بیشتری هستند ازوحدت رویه و دغدغه مند بودن مسئولین این حوزه قدردانی می کنیم.

رییس سازمان اموراراضی کشور با اشاره به اینکه شاهد گزارشات و حساسیت‌های مدیران در سطح استان تهران هستیم، افزود: به خوبی دیده می شود که دستگاه‌های مربوطه و مخصوصاً جهاد کشاورزی در نیمه اول سال ۹۷ عملکرد خوبی داشته لیکن باید بگویم که از نظر شرایط وضعیت مطلوب ما نیست.

معاون وزیر جهاد کشاورزی اذعان داشت: قانون گریزها و فرصت طلبان پیشرو هستند و جمعیت نسبتاً گسترده ای دارندو با این حال دولت نیز با امکاناتی که در توان دارد به مقابله با آنان پرداخته است.

اورنگی به برگزاری این نشست‌ها و نقش آن اشاره و خاطر نشان کرد: در این نشستهای هماهنگ، همراهی‌ها می تواند همه ما را در رسیدن به منویات رهبری کمک کند و امیدواریم تبیین حفظ ضرورت ثروت ملی و اثری که در امنیت غذایی کشور دارد به خوبی در این برنامه‌ها بررسی شودو خسارات آن را کاهش بدهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار