فرمانده انتظامی اردستان:پرونده های تخلف در فضای مجازی در اردستان افزایش ۶۵ درصدی داشته است

اردستان (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: در سه‌ماهه نخست امسال بیش از ۶۵درصد افزایش پرونده‌های تخلفات فضای مجازی و اینترنتی را داشتیم.

کد مطلب: ۹۲۷۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده انتظامی اردستان:پرونده های تخلف در فضای مجازی در اردستان افزایش ۶۵ درصدی داشته است

غلامرضا هاشمی زاده در جمع فعالان فضای مجازی در ستاد فرماندهی این شهرستان، اظهار کرد: موضوعاتی را که در فضای مجازی مطرح است خوشبختانه افرادی که در اردستان فعال هستند تا حدود زیادی رعایت می‌کنند و مشکلات خاصی با فعالان این حوزه نداشتیم.

وی با بیان اینکه فعالان فضای مجازی از انتشار خبرهایی که منبع موثقی ندارد به جد پرهیز کنند، افزود: شما فعالان فضای مجازی و کسانی که در عرصه خبر رسانی کار می‌کنید می‌توانید هر خبری را منتشر کنید، ولی این اقدام شما نباید توهین و افترا محسوب شود که اگر اتفاق افتاد قابل پیگیری است.

فرمانده انتظامی اردستان با اشاره به وضعیت سال جاری و موضوع انتخابات گفت: فعالان فضای مجازی امسال نیز باید بیش از زمان‌های دیگر در حوزه‌ای که فعالیت می‌کنید مراقب باشید و نسبت به انتشار مطالبی که در فضای جامعه ایجاد تنش و هیاهو می‌کند پرهیز کنید.

سرهنگ هاشمی زاده با بیان اینکه عامه مردم به کسانی که در فضای مجازی فعالیت خدماتی و خبری دارند، اطمینان پیدا می‌کنند، تصریح کرد: اکثر مردم بیشتر اخبار و اطلاعات خود را از فضای مجازی کسب می‌کنند و گاهی با توجه به آن تصمیم می‌گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار