پروانه مافی : از رشد و ارتقا بانوان و قرار گرفتن در پست‌های مدیریتی و اجرایی آنان حمایت می کنیم

اسلامشهر(پانا) - نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی از اجرایی شدن دستور رئیس‌جمهور مبنی بر حضور سی درصدی بانوان در مدیریت‌های اجرایی خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۶۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پروانه مافی : از رشد و ارتقا بانوان و قرار گرفتن در پست‌های مدیریتی و اجرایی آنان حمایت می کنیم

پروانه مافی در نشست هم‌اندیشی بانوان و راه‌های افزایش مشارکت بانوان در مسائل اجتماعی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: سطح زنان در زمینه کسب مطالبات و حضور در حوزه‌های مشارکتی در شهرستان اسلامشهر پایین میباشد واین حالت نه تنها در اسلامشهر بلکه در کل کشور مشهود است

او در ادامه بیان کرد: امروزه با حضور فعال زنان در عرصه‌های مختلف بین‌المللی مردان ما در جامعه زنان را به عنوان رقیب جدی خود می‌دانند و این نشان از اثرگذاری بالاو ارتقا و رشد کیفی حضور بانوان در تمام عرصه‌های اجتماعی را می‌رساند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از برنامه‌های بانوان در مجلس شورای اسلامی حضور جدی نمایندگان بانو در تمام کمیسیون‌های مجلس بود .

مافی خاطر نشان کرد: از بین 290 نماینده در مجلس شورای اسلامی تنها هفده نفر یعنی حدود شش درصد را بانوان تشکیل می‌دهند و حضور بانوان در اکثر کمیسیون‌های مجلس و پیگیری مسائل مربوط به بانوان و خانواده نشان از تلاش مضاعف بانوان نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

او به اجرایی شدن دستور رئیس‌جمهور مبنی بر حضور سی درصدی بانوان در مدیریت‌های اجرایی نیز اشاره و تاکیدکرد: بانوان باید خود را توانمند سازند و در جهت ارتقا سطوح علمی، آکادمیک، اجتماعی، فرهنگی و ارتباطی خویش بکوشند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت : ما به عنوان نماینده در مجلس شورای اسلامی از رشد و ارتقا بانوان و قرار گرفتن در پست‌های مدیریتی و اجرایی آنان حمایت می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار