طنین صدای اذان خدام رضوی در گوش نوزاد تازه متولد شده زیرکوه

زیرکوه (پانا) ـ در حاشیه دیدار با کودکان بی سرپرست نیز خدام حرم مطهر رضوی در گوش نوزاد تازه متولد شده اذان و اقامه قرائت کردند و شال متبرک حرم رضوی بر سر و صورت این نوزاد کشیدند و هدایای متبرک به والدین این نوزاد اهدا شد.

کد مطلب: ۹۲۶۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
طنین صدای اذان خدام رضوی در گوش نوزاد تازه متولد شده زیرکوه

کاروان خدام رضوی در مرکز موسسه باغ رضوان طفلان مسلم(کودکان بی سرپرست و بدسرپرست) شهرستان زیرکوه حضور یافتند.


در ابتدای این مراسم تعدادی از کودکان بی سرپرست با خوشامدگویی و اهدای شاخه‌های گل از خدام رضوی استقبال و یکی از خادمان رضوی نیز با مرثیه سرایی در وصف اهل بیت(ع) فضای این مرکز را معنوی کرد.


خادمان حرم بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) با حضور در این مرکز صلوات خاصه را قرائت کردند و به اشعاری در زمینه فرهنگ رضوی پرداختند.


همچنین در حاشیه دیدار با کودکان بی سرپرست نیز خدام حرم مطهر رضوی در گوش نوزاد تازه متولد شده اذان و اقامه قرائت کردند و شال متبرک حرم رضوی بر سر و صورت این نوزاد کشیدند و هدایای متبرک به والدین این نوزاد اهدا شد.


در ادامه برنامه‌ها نیز خدام رضوی با حضور در منزل بیمار دیالیزی و نابینا در زیرکوه از وی عیادت و دلجویی کردند و هدایای متبرک رضوی به خانواده این بیمار دیالیزی اهدا شد.
خدام بارگاه منور ثامن الحجج(ع) با نوای یا رضا دل‌ها سمت حرم رضوی هدایت کردند و از خداوند متعال شفای عاجل را خواستار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار