نشست هماهنگی اجرای برنامه های دهه کرامت در پاکدشت برگزار شد

پاکدشت (پانا) - نشست هماهنگی برنامه های هفته عفاف و حجاب و نیز دهه مبارک کرامت در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۶۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی اجرای برنامه های دهه کرامت در پاکدشت برگزار شد

نشست هماهنگی اجرای برنامه های هفته عفاف و حجاب و بزرگداشت دهه مبارک کرامت به ریاست حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری و با حضور فرمانده مقاومت بسیج ناحیه پاکدشت ،رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس امور بانوان و خانواده فرمانداری و دیگر اعضای جلسه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

شیرازی ضمن بیان این که امسال دهه کرامت از ۱۳ تا ۲۳ تیرماه می‌باشد یعنی از یکم ذی القعده سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر تا یازدهم ذی القعده ولادت امام رضا (ع) هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت به نام «دهه کرامت» نامگذاری شده است گفت: آغاز دهه کرامت، گرامیداشت میلاد فرخنده بانوی کریمه اهل بیت (ع) ، حضرت فاطمه معصومه(س) و پایان این دهه پر برکت، خجسته زاد روز طلوع هشتمین آفتاب آسمات امامت و ولایت، حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) را به جشن و سرور می نشینیم.

برنامه های شورای هماهنگی بانوان شهرستان به این مناسبت از اول ذی القعده مصادف با سیزده تیرماه سال جاری همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر آغاز و تا روز پایانی دهه کرامت سالروز میلاد حضرت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت. برنامه های شورای هماهنگی بانوان شهرستان پاکدشت در دهه کرامت امسال شامل برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و خیاطی، کارگاه آموزشی ازدواج سالم، مسابقات فرهنگی، مراسم جشن و سرور، بازدید از کارگاه تولیدی حجاب، تهیه و توزیع بروشور در زمینه کرامت حضرت معصومه(س)، کارگاه آموزشی دختران در شرف ازدواج، مسابقات کتابخوانی با موضوع زندگینامه حضرت معصومه(س)، برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار با خانواده شهدا، زیارت عاشورا، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی، کارگاه آموزشی بیماریهای شایع زنان و مسائل روز زنان و دختران، بازارچه نیکوکار و جشنواره غذایی است.

این برنامه ها توسط شورای هماهنگی بانوان شهرستان با همکاری ادارات بهزیستی، کمیته امداد، بسیج خواهران، حوزه علمیه خواهران، دادگستری، شبکه بهداشت و درمان، فنی و حرفه ای، بخشداری مرکزی و فرمانداری در سطح شهرها و روستاهای تابعه اجرا می شود. شش کارگروه؛ تشکل‌های مردمی، محتوایی، اطلاع رسانی، فضای مجازی، دانشگاهیان و هنری در این شورا برای این دهه مبارک فعالیت میکنند.

او با اشاره به نامگذاری روز‌های این دهه و برنامه‌های تنظیم شده در این ایام، از اعضای این شورا خواست تا برنامه‌ها، پیشنهاد‌ها و نظر‌های خود هرچه زودتر برای این شورا ارسال کنند.

شیرازی همچنین برنامه‌ها و فعالیت‌های کارگروه محتوایی این شورا را تشریح و بیان کرد: در دهه کرامت امسال مناسبت‌هایی مانند شعار سال، تبیین گام دوم انقلاب و موضوع سیل زدگان نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار