برگزاری نهمین همایش عمومی انجمن معتادین گمنام فشافویه

فشافویه(پانا) - جلسه گروه‌اتحادانجمن معتادان گمنام شهر حسن آبادفشافویه با حضور امام جمعه ، رئیس شورا ، خانواده معظم شهدا ، مدیران و صاحبان صنایع شهرک صنعتی شمس آباد، خانواده معتادان بهبود یافته و نمایندگان نیروی انتظامی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۱۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نهمین همایش عمومی انجمن معتادین گمنام فشافویه

دراین مراسم مدیر روابط عمومی انجمن معتادان گمنام گفت: این انجمن نمونه بارزی از فعل خواستن توانستن است که بازگشت مصرف کنندگان مواد مخدر به جامعه را با روش های اصولی سرعت میبخشد .

او افزود: در قالب کمک‌های معنوی و اطلاع رسانی پیام‌های این انجمن در جامعه باید حمایت از این قشر آسیب دیده حمایت شود که معتقدیم یک وظیفه همگانی است .

او تصریح کرد: معضل اعتیاد بنیان خانواده‌ها را به عنوان مهمترین رکن تحت تاثیر خود قرار داده است و این انجمن غیرانتفاعی در مسیر فعالیت بسیار موفق عمل کرده و حمایت معنوی از این انجمن انگیزه خدمتگزاران را در این مسیر دو چندان میکند .

در این همایش برخی از افراد بهبود یافته به بیان تجربیات و مراحل بازگشت خود از سوء مصرف مواد مخدر و حمایت‌های معنوی صورت گرفته از سوی انجمن معتادان ‏گمنام پرداختند .

انجمن معتادان گمنام در دنیا کار خود را از سال ۱۹۵۳ میلادی آغاز کرده و اکنون در ۱۲۷ کشور جهان فعالیت می کندو این انجمن از سال ۱۳۶۹ در ایران فعالیت خود را شروع نموده و در سال ۱۳۸۵ با حمایت مسئولان به ثبت رسیده است .‏

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار