برگزاری دومین نشست کارگروه توسعه مدیریت استان در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

تهران(پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از برگزاری دومین نشست کارگروه توسعه مدیریت استان در سالن شورای شماره یک این اداره کل خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۹۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین نشست کارگروه توسعه مدیریت استان در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

دومین نشست کارگروه توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سال 98 با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، معاون مهندسی فرایندها و ساختارهای سازمانی اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش و شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

در این جلسه یوسف بهارلو، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: کارگروه توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از سال 97 تشکیل و به عنوان بالاترین مرجع سیاست گذاری در سطح اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران فعالیت خود را آغاز نمود .

او افزود: این کارگروه با تشکیل کمیته‌های زیر مجموعه خودو مشخص نمودن شرح وظیفه هر کمیته تلاش کرده تا بصورت کاملا تخصصی موضوعات در سطح کمیته‌ها مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و سپس در سطح کارگروه مورد تصویب قرار گیرند.

بهارلو، اعتبارسنجی و نگاه تخصصی و کارشناسانه به موضوعات را ازجمله اهداف اصلی این کمیته دانست و تاکید کرد: قطعا با برنامه ریزی دقیق و تحلیل درست در کمیته‌های مختلف این کارگروه می توان از صرف هزینه‌های غیرضروری، طرح‌های ناکارآمد و اجرای برنامه‌های موازی جلوگیری نمود و بر سطح کیفی برنامه‌های کارشناسی شده افزود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار