فرماندار اسلامشهر: همه مسئولین خود را خدمتگزارو نوکر این مردم صبور و انقلابی بدانند

اسلامشهر(پانا) - مراسم گرامیداشت لیالی قدر از سوی حزب اسلامی کار اسلامشهر با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداراسلامشهر،مسئولین استانی و شهرستانی در تالار جهان نمامنطقه برگزار شد

کد مطلب: ۹۱۷۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: همه مسئولین خود را خدمتگزارو نوکر این مردم صبور و انقلابی بدانند

در این برنامه، مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنانی اظهار داشت: با منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تدابیر رزمندگان دیپلماسی و اقتدار نیروهای نظامی آمریکا در مقابل ملت ایران زانو زد و به رجز خوانی‌های خود پایان داد.

او افزود: سابقه مقاومت و ایثار ملت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به عنوان نبرد یک کشور با سی و هشت کشور این پیام را برای دشمنان دارد که با حول محور رهبری بودن دشمن توان هیچ گونه حرکت خام را نباید در ذهن خود بپروراند.

فرماندار اسلامشهر بیان کرد: آمریکا تصور میکرد پاشنه آشیل ما اقتصاد و حملات روانی در جامعه است که در کنار گرانی اجناس در نیمه اول بهمن 97عملیات روانی گسترده ای را در جامعه رقم زد، لیکن این مورد هم به شکست انجامید .

مرسلپور خاطر نشان کرد: اکنون ما باید وحدت در عمل و گفتار داشته باشیم و دشمن هم هرزمان با این دو عامل در کنار منویات رهبری روبه رو شد، عقب نشینی کرد.

او گفت: همه مسئولین باید خود را خدمتگزار و نوکر این مردم صبور و انقلابی بدانندو در خدمت آنان باشند و مردم ما نیزپس از تجربه چهل ساله توطئه‌های دشمنان از جمله تحریم‌ها با تدابیر رهبری و همت عالی مسئولین دولت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از این پیچ تاریخی به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عبور خواهند کرد و روزهای خوبی در انتظار آنان است.

در ادامه مراسم از کار آفرینان نمونه شهرستان اسلامشهر توسط مسئولین تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار