ریاست هیات کشتی استان تهران : با شعار دادن نمی توان برای ورزشکاران کشتی سالن اختصاصی احداث کرد

فشافویه (پانا) - به منظور بررسی نقاط ضعف و قدرت ورزش کشتی ری نشست هم اندیشی با حضور رئیس هیات کشتی استان تهران ، سرپرست اداره ورزش و جوانان ری ورئیس هیات کشتی ، در اداره ورزش و جوانان ری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۴۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ریاست هیات کشتی استان تهران : با شعار دادن نمی توان برای ورزشکاران کشتی سالن اختصاصی  احداث کرد

در این نشست صداقت رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری خاطر نشان کرد: مشکلات و کاستی‌های ورزش کشتی در شهرستان ری مختص امروز نیست بلکه در سالهای گذشته این ورزش قهرمان پرور دچار کمبود‌ها و کم توجهی‌هایی قرار گرفته و در مدت زمان کوتاه نمی توان این موانع را برطرف کرد.

عزیزی ریاست هیات کشتی استان تهران نداشتن خانه کشتی در بخش‌های تابعه ری را مهمترین مشکل این ورزش برشمرد و گفت: با شعار دادن و طی یکسال نمی توان برای ورزشکاران کشتی سالن اختصاصی کشتی احداث کرد و برای رسیدن به این مهم و داشتن خانه کشتی باید همه دست به دست هم دهیم و در جهت توسعه و احداث فضایی مناسب جهت ورزشکاران و قهرمانان عزیز تلاش کنیم.

او تصریح کرد: ما منکر زحمات و مدال آوری‌های کشتی گیران قبل نبوده و نیستیم ولی کشتی گیران شهرستان ری باید تلاش خود را در راستای قهرمانی بیشتر کنند.

در ادامه این نشست رئیس هیئت کشتی شهرستان ری نیز گفت: شهرستان ری علی رقم کمبودها و نداشتن خانه کشتی در سطوح مختلف استانی و کشوری خوش درخشیده و استان تهران را سرفراز کرده است.

او خاطر نشان کرد: قهرمانان کشتی گیر ری سرمایه های آینده کشور هستند و نیاز به توجه ویژه دارند و در این راستا هرگونه حمایت و تعاملی که لازم باشد هیئت کشتی استان تهران با اداره ورزش وجوانان و هیآت کشتی شهرستان انجام خواهد داد.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار