مدیر آموزش و پرورش و تعدادی از فرهنگیان با فرماندار بهاباد دیدار کردند

بهاباد (پانا ) به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم مدیر آموزش وپرورش بهاباد به اتفاق جمعی از کارمندان این اداره با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۱۳۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش و تعدادی از فرهنگیان با فرماندار بهاباد دیدار کردند

فرماندار بهاباد در این دیدار با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم ، خود را سپاسگزار و قدردان تک تک معلمان و فرهنگیان شهرستان بهاباد دانست و بیان داشت:آموزش و پرورش زیربنای توسعه و پیشرفت کشور و شهرستان بوده لذا اولویت اول شهرستان نیز آموزش و پرورش می باشد.

محمد مهدی خانی زاده بهابادی تصریح کرد : تعلیم و تربیت، سنت حسنه آفرینش است که بر دامن رسولان الهی حک شده و میراثی است که ختم رسل حضرت محمد مصطفی(ص) آن را ودیعه ای برای ائمه معصومین(ع) نهاده و امروز به نوعی این مسئولیت پیامبرگونه بر دوش استادان و معلمان گرامی قرار گرفته است؛ معلمانی که به عنوان طلایه داران آگاهی و روشنگری، در صف اول مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن قرار دارند و همچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می درخشند.

وی ادامه داد : رمز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن و قلب دانش آموزان، خلوص و صفای باطن آنهاست که با ذره ذره جان خویش، فداکارانه و متعهدانه، در آموزش و تربیت این آینده سازان که اصلی ترین سرمایه های کشور محسوب می شوند به شایستگی به منصه ظهور می گذارند.

درادامه این دیدارحسن رزاقی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد نیزگزارشی از برنامه های این مدیریت در بزرگداشت هفته معلم ارائه نمود و برخی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش در شهرستان بهاباد از جمله کمبود نیروی انسانی در برخی رشته ها و همچنین کمبود فضای آمورش را از مهمترین چالش های این مدیریت در سال تحصیلی آینده دانست.

انتهای پیام /

خبرنگار پانا شهرستان بهاباد مهدی اخوان بهابادی .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار