فرماندار ملارد: نظارت بر واحدهای عرضه کننده مواد غذایی در ماه مبارک رمضان با دقت انجام شود

ملارد(پانا) - فرماندار شهرستان ملارد در نخستین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: بازرسی ها را باید مردم لمس کنند و با این کار شکایات مردمی با دقت رسیدگی و نتیجه بازرسی ها به فرمانداری گزارش شود.

کد مطلب: ۹۱۳۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ملارد: نظارت بر واحدهای عرضه کننده مواد غذایی در ماه مبارک رمضان با دقت انجام شود

توکلی کجانی در سخنانی اظهار داشت: تامین حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه، هدف اصلی این کارگروه می باشد، از این رو باید با افرادی که در انجام تخلفات بهداشتی اصرار دارند، بدون هیچ ملاحظه ای برخورد جدی صورت گیرد.

او با بیان اینکه نقش و حضور بازرسان به صورت محسوس و نامحسوس در نظارت و کنترل واحدهای صنفی سطح شهرستان باید بیش از گذشته تقویت شود افزود : تمام این بازرسی ها را باید مردم لمس کنند و با این کار شکایات مردمی با دقت رسیدگی و نتیجه بازرسی‌ها به فرمانداری گزارش شود.

درادامه جلسه هریک از مدیران دستگاه‌های اجرایی نقطه نظرات خود را راجع به اقدامات انجام شده در حوزه تامین امنیت سلامت شهروندان و روستاییان ارائه دادند.

تشدید نظارت بر عرضه و توزیع مواد غذایی در ماه مبارک رمضان، جلوگیری از فعالیت قصابی‌هایی که اقدام به کشتار در محل می نمایند، جلوگیری از فعالیت تبلیغ کنندگان دستگاه‌های ساخت زغال در شهرستان، فعال نمودن اکیپ بازرسی شیفت عصر در ایام ماه مبارک رمضان، از جمله مواردی بود که در این جلسه به آنها پرداخته شد.

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار