سومین طرح گردشگری بازدید بیمه تامین اجتماعی برگزارشد؛

دبیرستان دخترانه سعادت 1 با انواع بیمه ها و خدمات بیمه تامین اجتماعی آشنا شدند

قزوین (پانا) - دانش آموزان دبیرستان دخترانه سعادت 1ناحیه یک قزوین متوسطه اول در طرح گردشگری بازدید بیمه تامین اجتماعی با انواع بیمه ها و خدمات بیمه تامین اجتماعی آشنا شدند.

کد مطلب: ۹۱۰۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
دبیرستان دخترانه سعادت 1 با انواع بیمه ها و خدمات بیمه تامین اجتماعی آشنا شدند

با هماهنگی وبرنامه ریزی بعمل آمده توسط مسئول واحد سازمان ناحیه یک امراله رحیمی با مدیریت شعبه یک انبارلویی آقای بیگدلی و مدیر مدرسه دبیرستان سعادت یک سرکار خانم فاطمه اکبری ومربی تشکیلاتی سرکار خانم ناهید آرمان به همراه 40 دانش آموز پایه هشتم و نهم متوسطه اول از شعبه یک بیمه تامین اجتماعی شهید انبارلویی در قالب سومین طرح گردشگری مرحله دوم از تمامی دوایر شعبه بواسطه کارشناسان شعبه بازدید کردند.

همچنین کارشناسان مربوطه توضیحات و سوالات دانش آموزان را درخصوص نحوه بیمه گذاری از مرحله ثبت نام تا بازنشستگی را به دانش آموزان توضیح دادند.

دانش آموزان در اتاق مدیریت شعبه پذیرایی و اهدای بسته فرهنگی مورد استقبال قرار گرفتند و مدیریت شعبه از مزایایی بیمه تامین اجتماعی و بیمه های مشابه برای دانش آموزا ن شرح مختصری ارائه کردند و یادآور شدند که بیمه سرمایه مطمئن برای آتیه نسل و تمام مشاغل و افراد و آهاد جامعه است.

همچنین در این بازدید کارشناسان سازمان دانش آموزی استان قزوین آقایان اصغری و رستمی دانش آموزان و مسئول سازمان و کارشناسان بیمه را همراهی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار