اجرای طرح ملی «ریحانه بهشتی» در مدارس البرز

کرج (پانا) - به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طرح ملی ریحانه بهشتی در مدارس استان البرز اجرا شد.

کد مطلب: ۹۰۷۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح ملی «ریحانه بهشتی» در مدارس البرز

مسعود مهران نیا ، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت:این طرح تربیتی - فرهنگی با هدف آگاهی به دانش آموزان دختر و با رویکرد توجه به فلسفه حجاب و نقش آن در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی انجام شد.

مسعود مهران نیا افزود:آموزش نقش مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین گروه سنی دانش آموزان دارد و یکی از تاثیر گذارترین آثار حجاب در جامعه حفظ کرامت انسانی و ارتقای شخصیت زنان و تقویت بنیان خانواده ها است که نباید به سادگی از آن عبور کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: در این طرح معلمان و کارشناسان فرهنگی و دینی به بیان فلسفه حجاب در بین بانوان پرداختند و از حجاب اسلامی به عنوان یک عامل بازدارنده آسیب دیدگی این قشر در جامعه سخن گفتند.
مهران نیا گفت: در قالب این طرح برای دانش آموزان نشست فرهنگی به منظور پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی و شرعی بانوان و ویژه برنامه حفظ حجاب با شعار من حجاب را دوست دارم در مدارس البرز در دستور کار قرار گرفت.
وی در پایان افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی ، تجلیل از دانش آموزان با پوشش حجاب برتر، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف، مقاله نویسی ، تهیه روز نامه دیواری و داستان نویسی برنامه های دیگری است که در قالب طرح ملی ریحانه در مدارس البرز اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار